

A volt kanadai védelmi miniszter szerint léteznek, sőt, ketten az amerikai kormányban dolgoznak. Paul Hellyer elmondta: legalább négy különféle fajba sorolhatók a földönkívüliek, akik más-más csillagrendszerekből érkeztek és elképzelhető, hogy az emberiséggel kapcsolatos terveik is eltérnek.

Hihetetlen ütemben emelkedik a Bitcoin árfolyama. A válság elején kitalált digitális pénz iránt az egész világon nő a kereslet. 2011-ben még volt, hogy csak 2 dollárt kérhettek érte, azóta folyamatosan erősödik az árfolyama: idén februárban már 32 dollárt ért, a 2 hete 47 dolláros értékről pár napja pedig 70 dollár fölé szökött a ciprusi válság miatt.

Bizarr videó kering a neten a hüllőfejű biztonsági emberről, akinek átváltozását a News One televíziós csatorna két kamerája is rögzítette. 2012-ben, az AIPAC konferenciáján, melyet a washingtoni Kongresszusi Központban tartottak, Barack Obama beszéde alatt egy nagyon furcsa külsejű személy, egy alakváltó humanoid került a kamerák kereszttüzébe - állítja a lentebbi videó feliratozása. Emberek! Lehet, hogy mégis igaza van Szaniszló Ferinek, amikor nem csak a globális háttérhatalom erejéről beszél, de az űrből irányított csúcstechnológiával is rémisztget minket, amivel a földönkívüliekkel szövetkezett tuggyukkik akarják leigázni az emberiséget?

Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.

Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.


Azt hinnénk, hogy akinek különleges, már-már visszatetsző hobbija van, az nehezen talál partnert magának szenvedélye kiéléséhez. Vagy mégsem? A "fruitáriánus" Aloma Shamanatrix sikerrel vette rá párját a nagyvárosi kukákban talált romlott gyümölcsök fogyasztására; az ebrajongó Liliane olyan szerencsés, hogy barátja, Jen hajlandó emberi kutyusként pórázvégen sétálni vele a parkban; Jessie párja feltűnésmentesen távozik, mialatt élete szerelme prostituálként más férfit kényeztet; Matt pedig boldog, hogy Casey osztozik vele a testre feszülő ruhák iránti rajongásában.

Egy balga belga nő Brüsszelbe indult otthonából, de csak Zágrábban vette észre, hogy a GPS rossz irányba vezette. A hölgyet nem zavarta, hogy útközben különféle nyelvű táblák váltakoznak, 75 km helyett végül közel 3000 km-t autózott.

http://www.youtube.com/watch?v=XJwuH6oXMsg