
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres

A brit parlamentben nagyon szeretik a pornót, egy év alatt 300 ezer ilyen oldalt néztek meg a parlamenti hálózatból, de itthon titkos, hogy mennyi pornót néznek a képvislők.

Kiválasztanak egy-egy nagy céget, amik megérdemlik a szopatást. Csinálnak egy hamis honlapot a cég nevében. Megvárják, míg valaki meghívja a vállalatot (az általuk megadott címen) valami rendezvényre, ahol előadnak valami iszonyat abszurd ötletet, teljes komolysággal, esetleg nyilatkozatokat tesznek a cégek nevében. A maga kifordult módján vicces, ahogyan a pasi egy multi nevében jelenti be élő egyenes adásban (BBC, 300 millió néző): a cégünk felelősséget vállal a balesetért, az áldozatok kárpótlására elkülönítettünk 12 milliárd dollárt.
Az Egyesült Államok Kereskedelmi Kamarája betiltotta az őket érintő felvételeket, így a film kizárólag fájl- és videómegosztókon terjed!

A Pico Cão Grande, azaz a Nagy Kutya-csúcs egy vulkanikus képződmény, São Tomé és Príncipén található, azon belül is São Tomé szigetén, az Obo Nemzeti Parkban. A kúp 300 méterrel emelkedik a környezete fölé. Csúcsát, amely a tengerszint felett 663 méteren van, gyakran borítják felhők. Épp ez teszi nehézzé a megmászását. Ha valaki el is jut oda, a vulkanikus kúp fala rendkívül csúszós a pára és rajta található mohák miatt. Ha pedig ez nem lenne elég, a környéken rengeteg kígyó él.

Hublot MP-05 LaFerrari óra egy Ferrari áráért (300.000$, ~68 millió Ft)

Hihetetlen módon az autót vezető férfi és felesége komolyabb sérülések nélkül megúszta a balesetet.

Hímvesszőfutás guminővel Kínában... avagy Fogd a nőt és fuss - a kínai verzió :)

Hihetetlen ütemben emelkedik a Bitcoin árfolyama. A válság elején kitalált digitális pénz iránt az egész világon nő a kereslet. 2011-ben még volt, hogy csak 2 dollárt kérhettek érte, azóta folyamatosan erősödik az árfolyama: idén februárban már 32 dollárt ért, a 2 hete 47 dolláros értékről pár napja pedig 70 dollár fölé szökött a ciprusi válság miatt.

2013 februárjában nyitják meg a nagyközönség előtt a 2012 júniusában átadott londoni The Shard épületet, amely 309,6 méterével Nyugat-Európa legmagasabb épülete.
Jegyek már foglalhatók

Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.