
Gondolta volna, hogy a Jégóriások világa csak pár órányi autóútra van? Íme az Alpok legszebb csodája.



Az angolban attention whore-nak nevezik azokat az embereket, akik bármit képesek megtenni, csak foglalkozzanak velük, gondoljanak rájuk. A filmben szereplő férfi is hasonló figyeleméhségben szenved, csak nála fizikai tünetekkel jár a dolog: ha épp nem gondolnak rá, kezd eltűnni. Remekül párhuzamba lehet állítani őt és mindezt a közösségi oldalakat az életük minden apró részletével elárasztó, illetve az érdekesség látszatát folyamatosan, kényszeresen fenntartani igyekvő emberekkel.

Már a rádióról is azt gondolták, forradalmat hoz az oktatásban, nemhogy napjaink fejlett elektronikai eszközei. De vajon elértünk, elérhetünk-e odáig, hogy a tanár fölöslegessé válik? És vajon tényleg forradalom-e az oktatásban a technológia? És vajon tényleg forradalom-e az oktatásban a technológia? (magyar felirat kapcsolható)
Korábbi poszt:
A jó pap tényleg holtig tud tanulni?


Kíváncsi vagy Önmagadra? Szeretnél visszajelzést kapni arról, milyen érzéseket, gondolatokat és szándékokat tudsz tulajdonítani önmagadnak és másoknak bizonyos helyzetekben? Szeretnél egy online pszichológiai kutatás résztvevője lenni? Itt az alkalom! Tudj meg többet a cikkben a részletekről!

„A kísértésnek rengeteg formája van. Sokszor nagyon erős, nagyon állatias, olyannyira, hogy lehetetlennek tűnik az ellenállás. Sokat enni, sokat inni, sok pénzt költeni, vagy engedni a szívünk, fejünk feletti uralmának. Az emberiség egyik leghasznosabb képessége, hogy képesek vagyunk azonosulni magasabb rendű kognitív funkciókkal, mint például az önuralmunkkal, annak érdekében, hogy ellenálljunk ezeknek a kísértéseknek, amely nélkül a fejlett civilizációk nem is létezhetnének.”


Nem kertelünk: nehéz jövő elé néz, ha 30-40 év múlva kell nyugdíjba mennie, és nem tesz félre tízezreket havonta. Jobb, ha már most megbarátkozik a gondolattal: az államtól olyan keveset fog kapni, hogy még akkor is összeszorított fogakkal kell küzdenie, ha egy-két lakás árát félre is teszi.