Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
A kémgólyák után már a felderítő elefántok sincsenek biztonságban? ;)
Ravennë | 2013.10.08. 16:34:57Szívós egy népség, kétlem, hogy fake.
Kráteres sebeket vájnak áldozataik bőrén a gyilkos lódarazsak.
Errtu | 2013.10.19. 16:21:57A lángszóró az egyetlen, fegyver, mivel nyerhetek.
Elpusztítunk minden darázst, lárvát, kifejlett egyedet.
De ezeket itt kiírtani, csak egyetértésben lehet,
S ha elvégeztük kiírhatjuk: Darázsmentes övezet.
Nem vagy mostmár biztonságban, sem az utcán sem otthon,
Megtámad egy darázs horda, hogy össze-vissza szurkáljon.
Állj velünk hát egy csoportba, ellátjuk a sebedet,
Ha elvégeztük kiírhatjuk: Darázs mentes övezet.
A természet biztosítja terjedjen a világon,
Mindenhol meg telepedjen, fullánkjával csatázzon.
De nem sokáig tart már nekik ez az áldott állapot,
Minden ember velünk lesz és felégetjük váratok - Csak várjatok!
Mikor lesz már vége, darázs mentes végre?
Erre várunk régen, kipusztulnak végleg...
Ha megvalósul boldoggá tesz minden embert, gyereket,
Kimondhatjuk végre végleg: Darázsmentes övezet.
Félmillióba kerülnek Leandro Granato bizarr technikával készült képei
15 tonna pénzt borítottak a köztérre Bernben.
Az akció célja, azon javaslatra való figyelemfelkeltés, miszerint a nagykorú svájci állampolgároknak alanyi jogon járjon havi 2500 frank, átszámítva 608 ezer forint. Az állam így biztosítaná polgárainak az emberséges létezést, és honorálná a közéletben való részvételt. Aki több pénzt akar, az dolgozzon.
Még több kép: ittpiszok alfred | 2013.10.08. 08:53:06Nem véletlenül ragaszkodnak foggal körömmel a bankjaikhoz. Ha azok megszűnnek, még dolgozniuk kellene, ahelyett, hogy a más országokban "verítékkel" (vagy inkább vérrel) megkeresett lézerjani féle pénzeket sarcolnának.
Nagyot alkotott Havasi Balázs a “Tavaszi szél” című magyar népdallal.
lb7 | 2013.10.07. 14:19:04Oké tényleg szép...de hogy jöttek ki onnan? ;)
A Mercedes után, az LG is bevonta fejlesztésébe a baromfiudvart. ;)
Tooni | 2013.10.03. 20:27:25Igen, tudja, hogy világjegy! :D
Ismerkedjetek meg Dr. Máté Gáborral, aki pár egyszerű gondolatban osztja meg tapasztalatait a figyelemhiány zavaráról, illetve a szellemi és testi egészség kapcsolatáról.
Témához kapcsolható korábbi postbungle | 2014.10.20. 20:15:17Nov. 6.-án megyek.
- Számítógépes animációt készítettek arról, hogyan nézne ki a barcelonai Sagrada Família, ha elkészülne. Antoni Gaudí mesterműve 1882-től épül és előreláthatólag 2026-ban adhatják át.RT/TURBO | 2013.12.29. 21:33:46Megnéztem....
Gyönyörűűűű.....látszanak a falakon az 50-100év különbségek hogy mi épült előbb és mi később.
Tényleg lenyűgöző látvány és kiba.. magas.
Újabb cirmos a családban. :)
7sleeper | 2013.10.02. 21:59:35"tigris, tigris jajj de szép, fogd meg szépen bal fülét - csak vigyázz ne tépjen szét"
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.