
Íme az orosz Jack Sparrow. :D

One more Kiss, Dear

Csoki zombifej bonbonok
Laretta | 2011.11.23. 14:22:43Az a piros töltelék olyan mintha temperával lenne megfestve - zölden tényleg bizarrabb lenne

NeverWet - a szuperhidrofób bevonatnak köszönhetően nincs több csokifolt - és bármely ruha esőkabáttá alakítható.
bungle | 2013.06.25. 14:58:53NeverWet Arrives - Hands-On Product Demonstration
http://youtu.be/DZrjXSsfxMQ

Bach Yen és Tran Quang Hai egy harmonikus csókot oszt meg egymással, na meg velünk. Hát nem nagyszerű?
nyehőce | 2011.11.14. 08:57:10Láttad már mind a 19737 postot? Biztos nem. :)
Esetleg poénos, kreatív kommenteken is gondolkodhatsz ilyenek helyett. :)
Pl. itt is kreatívkodhatsz kicsit: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=19862 (folytasd a képet a kommentekben).
Amíg a korabeli gyerekek az internetről töltenek le zenét, addig Jay "Bluejay" Greenberg az agyából tölti le a számítógépére. ;)
12 évesen már 5 szimfóniát írt. Állítólag 200 évente egyszer születik ilyen tehetséges zeneszerző csodagyerek.
The Darwin Beer Can Regatta - sörösdobozokból épített hajók versenye
A húsfogyasztás velejárói: a mezőgazdaságilag művelt terület 70%-a az állattenyésztés szolgálatába van állítva. Egységnyi hús megtermeléséhez nagyságrendddel több víz és takarmány kell, mint növényi táplálékhoz. Az amazóniai eserdők 90%-át e célból írtják ki. Nagyobb köze van a globális felmelegedéshez, mint az olajipar, erőművek, acél és cementgyárak csoport bármelyikének.
A természet csodái sorozatban: seregély felhők
cila | 2011.11.07. 09:46:43Ez élmény volt.
Élmény volt az is, mikor a fiam beszélni tanult. "Odaézz sapu: segegélyt játok". Igen, fiam, seregélyek.
Én most csak azért szurkolok, hogy a gyermeki "segegélyt!" idővel ne apadjon 3-ról 2 szótagra: "Segélyt!"

Léghalász a csóka, sast fogott hálóval. :D
Tooni | 2011.11.05. 12:13:47Nem keselyű, hanem ke-se-RRRű! :D










a benetton group célja soha nem az volt, hogy tömegek vegyék a "terméket". elég ha kevesebben, de drágábban..
a céljuk ennélfogva az volt, hogy provokáljanak egyeseket, sőt tömegeket.
szóval nincs ez a "cég" sem olyan erkölcsi magaslatokban, hogy diktálhasson bárkinek bármit.
nem terméket reklámoznak (lehet nem tudnának a sajátról..), hanem anti-reklámot csinálnak ideológiákból,
mintha ők például a jelen kampány szerint nem gyűlölködnének, kirekesztenének
pedig ezt aztán egyáltalán nincs bizonyítva
'a gyűlölködés csúnya dolog, de mi nem gyűlölködünk, hiszen mi egy brand-et árulunk'
ez az "üzenet"
finoman szólva: ez egy hatalmas logikai bakugrás.. pénzért, befolyásért.