
Az ország első bérbiciklirendszeréhez semmi köze az államnak. Megnéztük, milyen a bicikli, amivel fél óráig ingyen lehet kerekezni, és beszéltünk a vállalkozóval, aki 60 millióért megépítette. Aztán megpróbáltuk felültetni a helyieket.

(Egyébként meg a Simon Wiesenthal Központ magánrendőrsége gyakorlatozik a 90 éven felüli náci háborús bűnösök elfogására...)


Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.



Megvan a tökéletesen folyadékálló felület - az olajakat, savakat, és egyéb, például biológiai veszélyt jelentő folyadékot is lepergeti magáról.

Cigánytábor felszámolása francia módra. Az angliai Dale Farm területéről 10 évig tartó jogi huzavona után sikerült kitelepíteni a romákat, a franciák ennyi hét alatt romboltak le 6 tábort. 300 eurót adnak minden felnőtt romának + 100 eurót gyerekenként az utazási költségeken felül, csak húzzanak el az országból. Az angolok tartanak attól, hogy hozzájuk mennek...

Mégis mit gondolt, az ott egy zebra? És pont egy gyalogos felüljáró alatt?
