
A kórházakkal tényleg minden rendben van
Műhibák, súlyos pénztelenség, nemtörődömség, embertelenség, rossz szervezés. Bármennyire is rombolják ezek egy kórház hírnevét, az ilyen eseteknek csak ritkán van foganatja, mert a kórházak nem sértenek jogszabályt azzal, ha a beteggel durván beszélnek vagy megalázó helyzetekbe hozzák. Nagyon ritka eset, hogy egy kórház ilyenkor elismerné a hibáját. Íme, itt vannak a tipikus válaszok.
Megjelent egy bug a prezentálás során...
Fejlesztőknek, rendszergazdáknak kötelező: gifanimációkkal szemléltetett reakciók gyakori és kevésbé gyakori esetekre :)a janek | 2013.05.06. 13:22:46Tényleg,tudtam,hogy valahogy idekapcsolódik de nem találtam a keresőben :)

Szerencsés jelenetek
Nusihusi | 2013.01.04. 00:16:18Némelyiknél összecsokiztam magam:S
Csirkéknek szemüveg! Aki nem tudná: a csirkék nagyon szeretik a vért. Ha valamelyik megsérül, a többiek gyakorlatilag halálra csipkedik. Amerikában ezért a 1944-47-ben igyekeztek ezzel az egyszerű találmánnyal elejét venni az ilyen eseteknek. A szemüveg miatt a csirkék nem látták a vér színét így a megsérült társ komolyabb eséllyel maradt életben - az ebédig... A szemüveg ára 60 év alatt sokat változott. 1945-ben 100 db szemüveg 3 dollár volt. Ma 3 db (!) 1945-ben készült csirke okuláré 5-600 dollárt ér!Quito | 2012.12.27. 17:09:59Madaraknak fogsort!!










(ott is.. korábban mikor bementél érkezési sorrendben, ügy szerint mindenkit behívtak; várni kellett de nem sokat. aztán kitalálták, hogy számot kell tépni, kicsivel később a kipaterolt, korai nyugdíjas volt rendőr joviális biztonsági őr adta, végül már mint gyépéseknek mutogatta is, hogy a legfeljebb kétfajta jegyből amit ő osztogatott(!) melyikre lesz szüksége az embernek.. jött az elektronikus rendszer; az össze-vissza hívásokkal, nem hívásokkal. és mindegyik "újítással" nőtt a várakozási idő (nem feltétlenül sokkal, de mindig nőtt). mire megszokta volna mindenki ezt az elektronikus behívásos, kijelzős rendszert, már be is vezették a legújabbat. internetes időpontfoglalás. de nem ám bármikor ügyintézési időre, hanem "időablakokban". és ha beteltek az interneten az időpontok. akkor vagy foglalshatsz két hónappal későbbre vagy elmész korán reggel az ocsmányirodába (és már 30-50 méteres sor áll), hogy az 1 azaz egy, tízemberenként lefagyó kioszkból időpontot válassz egy ismeretlen logikájú(?) menürendszerből.. megyeszékhelyen ha valaki nem készül ügyintézésre és nincs szerencséje több napjába kerül egy majdan 5 percig tartó művelet, amit persze nem tudnak szájhuzogatás nélkül elintézni.)
egyre hülyébbek na. és külön tragédia, hogy egészségügyben is ez megy..
magánrendelő=ahol az orvos megszervezi, hogy állami eszközökkel hamarabb kivizsgálják az embert
az eredményesség, pontos diagnózis, és terápia meg nem garantált..
és még bunkó is tud lenni nem egy.
(ilyenkor sajnálom igazán, hogy az olyan, már akkor is kivételes orvosok - mint amilyen a gyerekorvosom volt, akihez megesett, hogy nem csillapítható láz miatt éjszaka közepén elvihettek szüleim, a magánlakás rendelőjébe - már nem élnek.)
horváth ágnes is megrohadhat, meg az egész sleppje (hallottam olyanról, hogy egy egyszerű törést sem láttak el időben, mert hétvége volt, és ugye limit.. csak gipszelni kellett volna.. és hozzá egészségügyi dolgozó volt az illető..)
na nem mérgelem magam ezzel,
mert saját egyelőre csekély tapasztalataim alapján is
oldalakat lehetne írni az eü helyzetéről
/OFF jobbulást