Ferrari tesztvezetés... 3:26-tól, upsz. ;)
dude | 2014.07.14. 15:58:11Örülj neki, hogy csak ezt nem érted és csóváld a farkad.Azt hiszem oda mind a kilenc élete...
Tooni | 2014.07.11. 04:44:30Megvan a Halálos fegyver 2-ből a dél-afrikai konzul, ahogy felmutatja az útlevelét és gunyorosan mondja:
"Diplomáciai mentesség!"
Na képzeld el ugyanazt a fószert, rendőregyenruhában amint ugyanezen a hangon szólal meg: "Követési távolsááág!" :D
Ne vezess ittasan!
Csúnya karambolban, három autót lezúzva törik rommá az Audi R8 Spyder-t
lilaflexninja | 2014.07.02. 08:10:40Oh my god. bazmeg nem kell száguldozni, csak azért mert van pénz gizda kocsira. Hogy miért kell egy közúti forgalomba való kocsinak képesnek lennie 150-nél gyorsabban mennie? Teljesen felesleges beletenni egy kocsiba 300 lóerőt és 250-300 km/h sebességet, ha úgysem szabad annyival menni. Én lekorlátoznám a teljesítményt, és akkor nem is tudna senki se így szórakozni. Aki gyorsaságot akar, menjen a versenypályára. Gyökerek.
A futópad veszélyes!
eospower | 2014.06.20. 22:10:58Gyorsan le is reagálták.
Vigyázat! A kürtszó vonzza a kamionokat. ;)
eospower | 2014.06.20. 22:42:31Az a kamion amelyik megfordul jól beleütközött a már need for speedben is tapasztalht láthatatlan falba.
Mozis meglepi Hong-Kongban ;)
nemfogadelsemmit | 2014.06.11. 12:20:23nyilván a figyelemfelhívás itt a cél (nem az,hogy nekimehetsz egy fának mozizás közben).Hatásos,tetszett.
„Tudok egy rövidebb utat!”
1b0r90 | 2014.06.05. 08:28:45Bármilyen autósport esetében érdemes a kanyar külső ívén elfoglalni a helyünket nézőként, így akár ilyen izgalmas videókban is szerepet kaphatunk.
MotorDonorkerékpáros akcióban ;)Randal Graves | 2014.05.29. 15:46:10Nem ezek voltak, hanem a gyenge változatok. Meg volt már ford ficus, meg bmw x5 - x6 (nem láttam a hátulját, ő annál inkább az enyémet :) ) merci kisbusz is, aki erőlködött, az vicces volt :) Most ezek ugranak be, mind maga kezdeményezte a versengést, 1-2vel összeálltam, de nagyrészét kiröhögtem.
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.
Dr. John All klímaváltozással foglalkozó professzor, kutatása révén éppen a Himalája nepáli hegyén tartózkodott, amikor váratlanul egy gleccserszakadékba zuhant.
Súlyos kar és bordasérülése ellenére, 6 órás küzdelem árán sikerült a közel 21 méteres szakadék mélyéről a csúcsra jutnia, mely küzdelmét kamerával rögzítette.
A felvétel 2., 3., 4. része
Cikk az esetrőlDmckayals | 2014.05.27. 15:23:36Kicsit olyan, mint a 127 óra. Minden tiszteletem az övé!