
Borzasztó veszélyes az alkoholnak az a fogyasztási formája, ami mostanában kezd elterjedni. Vagyis, hogy a vállalkozó szelleműek párásítva fogyasztják a piát, mert így például a rövidekben található rengeteg kalória nem jut a szervezetükbe, az alkohol viszont igen, tehát részegek lesznek, mégis megtarthatják az alakjukat. A probléma, hogy így az alkohol a májat megkerülve jut a szervezetbe, ezért például az alkoholmérgezés sokkal könnyebben alakul ki.



Az ejtőernyőzés veszélyes dolog, éppen ezért van sokszoros túlbiztosítás. Ilyenek például a tartalékernyő, vagy az a magasságérzékelős automatika, ami adott magasságon nyitja a mentőernyőt. Nézzük, mi történik, ha Józsi elfelejti ezt kikapcsolni, miközben a repülőgép ereszkedik!

Saját megjegyzés mindazoknak, akik nyúltartásra adnák a fejüket: Az egyik legnagyobb nyulas fórumon külön topic viseli ezt a címet: "Ma mit rosszalkodott a nyuszi?" - Elgondolkodtató... :)




Veszélyes az út hazafelé...

Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.