
Orvosok lekenyerezése, hatalmas profit, méregdrágán kínált filléres hatóanyagok, gyógyszerek nem tudományos tesztelése, a hatóságok megvesztegetése, kitalált betegségek, hatalmas marketingkampányok, sötét titkok, rengeteg pénz, amivel mindent el lehet tusolni, seregnyi károsult és szenvedő ember, akinek fogalma sincs, hogy minek is esett áldozatául...

A hatásfokot, beépülést illetően mindenkor a szülők a legeredményesebb hipnotizőrök.
Néhány példa arra, hogy milyen mondatokat kerülj a gyerek neveléskor, ha azt szeretnéd, hogy egészséges, önbizalommal teli, jó kapcsolatokat építő, sikeres felnőtt legyen belőle.
Te milyen hipnotizőr vagy?

Egy új kutatás azt vizsgálta, hogy milyen hatással van egy házasságra az, ha egy közeli rokon vagy egy barát válik, és azt tapasztalták, hogy így sokkal nagyobb lesz az esélye a válásnak.

"400 Frankot lehet keresni erotikus munkával 1 óra alatt. Ez itthon az 1 havi minimálbér!
Mielőtt még valaki azt hinné, hogy ez álmai munkája és milyen könnyen tud milliókat keresni havonta, először is meg kell békélnie a lelkiismeretével, ami nekem nagyon rossz volt, elhihetik..."

Ismerkedjetek meg
Derren Brown angol mentalista Félelem és Hit című műsorával, melynek első részében a
placebo-hatás valódiságát, és annak működését szemlélteti egy jól megszervezett kisérlet keretében, a
második részben pedig a vallásos hit kialakulásának pszichés hátterét mutatja be pszichológiai eszközök, kisérletek segítségével.

Írd meg, szerinted mit láthatott a lány a mobilján, amitől így eltorzult az arca és a legviccesebb szöveg írója kap 10.000 Ft-ot! Írhatod a Facebook kommentekbe, az Izés vagy akár a FunPic kép alatti hozzászólásokba is, mindegy. Határidő: 2013. szeptember 22., vasárnap 12 óra, rögtön utána eredményhirdetés. Ilyenekre a jövőben is számíthattok, szóval érdemes gyakrabban visszanézni.

Kiválasztanak egy-egy nagy céget, amik megérdemlik a szopatást. Csinálnak egy hamis honlapot a cég nevében. Megvárják, míg valaki meghívja a vállalatot (az általuk megadott címen) valami rendezvényre, ahol előadnak valami iszonyat abszurd ötletet, teljes komolysággal, esetleg nyilatkozatokat tesznek a cégek nevében. A maga kifordult módján vicces, ahogyan a pasi egy multi nevében jelenti be élő egyenes adásban (BBC, 300 millió néző): a cégünk felelősséget vállal a balesetért, az áldozatok kárpótlására elkülönítettünk 12 milliárd dollárt.
Az Egyesült Államok Kereskedelmi Kamarája betiltotta az őket érintő felvételeket, így a film kizárólag fájl- és videómegosztókon terjed!

Az egyik elmélet szerint az apró, akaratlan szemmozgások szellemképet hoznak létre, amely átfedésbe kerül a monitoron lévő képpel. Ennek eredménye az úgynevezett moaréhatás: a hasonló ismétlődő mintázatok kicsit eltérő szögekben olvadnak össze, hullámzó hatást hozva létre.


És mivel ez szabályzat ellenes sok beosztott fél, és nem akarja magát kitenni a szabályszegésnek, ha mégis kiteszi ilyen formában bejelentést tesz (ha tesz).