Az Oregon államban élő Justin Wilkens nem is sejtette, hogy milyen kalandoknak néz elébe, amikor 2012-ben motorra ült. Nem spórolt a sebességgel, és néhány záróvonalas előzést is bemutatott, azt viszont nem tudta, hogy egy civil rendőrautónak is elment. Aki aztán utánaeredt...Peterke91 | 2016.02.05. 14:26:56hogy egy civil rendőrautónak is elment. ez mit jelent?
Nem takarítom le a havat az autóról, végülis mi baj történhet...
wookie | 2016.01.27. 19:16:13Nem is kell hogy ilyen több napos jégtömb ráfagyjon. (azért aki napi szinten használja az autót, annak úgyis leolvad legrosszabb esetben, nincs ideje összegyűlni ekkora mennyiségben)
elég mikor a friss esti havat nem takarítja le a paraszt, aztán 50 fölött meg beborítja vele a szélvédőmet úgy, hogy hosszú másodpercekig nem látok ki.
De az is jó, mikor a sajátját borítja be a motorháztetőről felszálló hó, és ő nem lát ki, és hajt ezért keresztül a szánkózni induló óvodáscsoporton.
Na meg a lámpák. Azt is basznak letakarítani, aztán csodálkoznak hogy ha a reggeli szürkületben letolják őket az útról, mert nem voltak láthatóak.
Egyébként pl a németeknél elég csúnyán megvágnak ha nem takarítod le a havat az autóról.

A szomszédai se szórakoztak szerintem még ilyen jól...
Ditpet | 2016.01.21. 13:52:14Instant karma.

Urchfab - hot rod driftautó egy Ford Anglia és egy turbós Saab motor beépítésével

Síugrás gurulva és szárazon
jackdaniels | 2016.01.20. 06:45:12GTA-ban csiliről lefelé simán megcsinálom!

Kenyában motorozni sem életbiztosítás...
niof | 2016.01.14. 17:42:57Persze, hogy szembe mennek, a majmok nem ismerik a KRESZ-t. Ki ad nekik egyáltalán jogsit?...

A jéghoki után itt is be kéne vezetni, hogy összeverhessék egymást a versenyzők... ;)
norbertvincze | 2016.01.11. 17:18:27csak kettőt

Igazán vehetnének szegény gyereknek egy nagyobb medencét! :)

„2 év felfüggesztett annak, aki szándékosan megölt egy motorost”
Nas | 2015.12.05. 11:26:03Nem csak az a megoldás létezik, hogy ha a másik szarik bele valamibe, akkor én megcsinálom helyette. Seggbe is rúghatom, hogy észhez térjen, és akkor talán elgondolkozik rajta, hogy kezdjen valamit a renitens viselkedésével. Egyáltalán nem gondolom, hogy jó az a nevelési elv, hogy mindent csináljunk meg a másik helyett, amihez neki nem fűlik a foga, hogy megszűnjön a probléma. Szerintem inkább rá kell vezetni (rábeszéléssel, motiválással, kényszerítéssel, kinél mi válik be), hogy igenis ő maga csinálja meg azt, amit neki kéne, hosszú távon ez a működő megoldás.
Egyébként nekem azzal volt problémám, hogy te ezt az egészet (hogy a gazda intézze el a földjén motorozóknak a pályát) a normális, kölcsönös odafigyelés kategóriájába soroltad. Ez viszont marhára nem az, hanem az oltári nagy, egyáltalán nem automatikusan elvárható szívesség kategória - pláne úgy, hogy olyanoknak kedvezzen, akik előtte ők háborgatták. Kicsit analóg esetnek érzem a segély kérdéskörét. Egyesek ezt úgy veszik, hogy nekik alanyi jogon jár, hogy mások segítsék őket, és nekik nem kell semmit tenniük azért, hogy erre ne legyen szükség. Hát, ez kurvára nem így van. Az egymásért érzett felelősségnek KÖLCSÖNÖSNEK kell lennie. Segítek a másikon, ha bajban van, ő viszont nem arra apellál, hogy majd én kihúzom a szarból, hanem tesz érte, hogy lehetőleg erre ne legyen szükség. EZ lenne a normális, kölcsönös odafigyelés.

Porsche oktatóautó... ebből kilopták a motort! :D
Gud | 2015.11.30. 16:06:14Nem csak a sebességek pakolgatása miatt hiányozna. Hanem ha pl motorfék céljából váltok vissza, kigondolom melyik fokozat lesz a megfelelő, és utána a kuplunggal még mindig variálhatom, hogy szép lassan engedem rá, vagy hirtelen, a z eelképzelt hatás érdekében... vagy ahogy pont jó ritmusban teszem ki üresbe, élvezem mikor nagyon jól sikerül eltalálni, hogy mikor engedjem ki üresbe, és mennyi gurulás után húzzam vissza egy adott sebességbe.
Meg hangulatfüggően eldönthetem, hogy gyorsan, sportosan váltok, vagy éppen lustán, másodpercekig csak gurulva... amilyen kedvem van. Meg abban biztos vagyok, hogy egy modern, jól programozott automata jobban tudja, hogy a pillanatnyi körülmények között mi a legideálisabb sebességfokozat, mint egy ember. De de azt az automata soha nem fogja tudni, hogy mit akarok 3 másodperc múlva.
Elhiszem, hogy kényelmes az automata váltó, de azért kicsit tartok a manuális váltók visszaszorulásától.
A két pedállal vezetést (mondjuk akár elektromos autónál), én úgy tudnám elképzelni, hogy ha a váltókar helyett lenne egy fokozatmentesen állítható kar, ami azt szabályozza, hogy mennyire intenzív legyen a motorfék hatás, ha elveszed a lábad a gázról. Az egyik véglet az az üresben gurulás lenne. Azt hiszem egy ilyet szívesen szoknék meg, de még nem hallottam ilyen megoldásról. Pedig nekem így tűnne logikusnak, jónak, de lehet, hogy különc vagyok ezzel :D









