
Na ezért kéne egy bizonyos kor felett elvenni a jogsit
sztewe | 2017.10.25. 12:41:55Sajnos aki idős korában ilyen sz*rul vezet fiatal korában se vezet jobban, de aki 40 éven át vezetett az idős korára se okoz balesetet. Fater is ilyen, 79 éves de sose okozott balesetet, és időről időre elmegy teszt re és mindig sikerül. Szóval b*szódjon meg a kedves posztíró mikor egy gyökér miatt elvenné a jól vezetőktől is a jogsit.
Te beülnél emögé a kínai taxis mögé?
pumpa | 2017.06.23. 23:02:02Láthatóan nem ő az egyetlen, aki így közlekedik.

13 kép a világ vezetőiről fiatalkorukból
Új funkciót találhattok az Izé posztküldő felületén, ahol már galériákat is létrehozhattok.Ravennë | 2017.04.24. 11:29:13Stalin, mint egy brazil szappanoperahős. :D

Magyarország a legkorruptabb országok közé került
Nagyot romlott a helyzet, az EY felmérése szerint a hazai vezetők 78%-a tapasztalja, hogy a kenőpénz az üzleti élet mindennapos része lett.
Nagyon örülhet valaminek :)
Csádi | 2017.03.27. 16:32:24Pók mászott a kabinba.

Na ezért nem jó ötlet az utolsó pillanatban felpattanni a kompra
a janek | 2017.02.22. 19:26:32Nem is értem miért nincs ott egy biztonsági lánc vagy egy ökörtojás aki vigyáz az indulásnál

Szerencséseknek így nézhet majd ki 2017-ben az irodája
A Tesla Magyarországon keres vezetési instruktorokat.akicker | 2016.12.15. 09:51:07Kicsit felreertettem a hirdetest. Elsore azt hittem, hogy a Tesla hirdette meg az alommelot, ahol egy teslaval kell jarni a vilagot es kozben tesztelni a kocsit. Pedig csak egy magyar ceg keres tesla (taxi) sofort Magyarorszagra.
Majdnem bedoltem a csomagolasnak, meg jo hogy jelentkezes elott nem csak ezt a postot neztem meg, hanem elolvastam azt is, mi van mogotte :D

Interaktív térképen a világ gazdaságilag vezető városai
Budapest valamiért nem került bele, de még a tudásközponti kategóriába se.cila | 2016.10.13. 20:32:18Bocs, de nem sokat ér. Több mint egy évvel ezelőtti (mennyire megbízható?) adatok. És nagyon sok a fehér folt.
Bukarestet se teláltam meg rajta.

TE mit választanál?
Dilemmák, amelyekkel egy vezető nélküli autónak, de adott esetben bárkinek lehet, hogy meg kell küzdenie.Gábor-79 | 2016.10.07. 22:37:49Nos, AMIKOR én kerültem hasonló helyzetbe, akkor egyszerű volt a döntés:
vissza egyesbe, és irány az út széle. (nekem ott szalagkorlát volt, gyorsabban megállította az autót mint a fék.)
Ráment a váltó, és a motor, valamint az autó jobb oldala, de senki sem halt bele.
A másik, amit figyelembe kell venni: aki más által irányított járműbe száll, legyen az autó, busz, metró hév, repülő, hajó, vagy akár okosautó, az lemond minden önrendelkezésről az események irányításával kapcsolatban. Lemond a közlekedési jogairól, és kötelességeiről is, tehát csak tehetetlen szemlélője az eseményeknek.
És ezzel együtt lemond arról a jogáról hogy egy esetleges döntési helyzetben a saját életét védhesse.
(Volt erről egy érdekes novella, mikor emberek ezreit ejtette foglyul egy hacker az önjáró légiautók rendszerét használva. Sajnos a címe nem ugrik be.)
Innentől kezdve minden esetben a vétlen élőlényeket kell védeni, nem azt aki kényelmi szempontok alapján lemondott az önrendelkezésről.
És végül: buszoknál már régóta használnak indukciós féket, ezt be lehetne építeni vészfékként, akár manuálisan bekapcsolhatóra, függetlenül az automatikától.

Kicsit szabadon értelmezik Oroszországban a közlekedési szabályokat
hawkeye | 2016.08.18. 08:47:59
Mi még nem tartunk itt. Nálunk még csak a audisták közlekednek menetiránnyal szemben az egyirányú forgalomban.
Ha szólsz nekik, akkor viszont kapsz az arcodra az audi-tartozék bézbólütővel....









