
Ha Észak-Koreában lennék bezárva, lehet én is láncdohányos lennék

Tudtátok, hogy a Hyundainak Szöulban van egy zene könyvtára?
Dmckayals | 2016.10.20. 16:06:10Nagy cucc! Nekem meg a D: meghajtón van!
Lehet nem csak viccből állt ott az az ember azzal a stop táblával?
Cableguy | 2016.10.24. 10:11:44megérdemelte...

Egy véresen komoly Pokemon Go paródia

Műszakin még átmegy főnök?
Demente | 2016.10.19. 13:59:41Egy szavunk nem lehet! Sőt! Ők legalább tudnak utat csinálni! Csináld ezt meg nálunk!

Hogyan lett a Tom Hanks nyilatkozatát szenzációhajhászan elferdítő Bors cikkéből fideszes-kormányzati sajtókampány
lilaflexninja | 2016.10.19. 11:54:47Valószínű, hogy Tom Hanks sem Józsefváros bugyraira, vagy Kőbánya külsőre értette, ahogy én sem arra gondoltam, hogy máshol a gettóban sétálgatnak éjjel a lányok nagy lazán. És azért van különbség, hogy valahol azért nem futkorásznak kacagva éjjel az emberek, mert a seggükhöz van nőve a kocsi, vagy csak mert a metrózás lenne másfél óra, meg aközött, amit sugallni akartak a fenti képpel. De ha még veszélyes is lenne, vagy volt, akkor sem a migránsok miatt, amit szintén üzenni akartak, hanem a saját lakosaik okán.
Szóval úgy faszság az egész, ahogy van.

Lakássá alakított zsinagóga
Cableguy | 2016.10.19. 08:58:17Az árából ítélve a tulajdonosi kör nem változott. :)

Hétköznapi hősökkel reklámoz a Philips
cila | 2016.10.15. 21:13:58197-venes években az óperenciás tengeren túlról, még a Sokol rádió korában, a kurta farkú malac farkához csomag érkezett. Kibontotta, tapogatta, hüledezett, hallelújázott!
"Ph-ilipsz rádióm van!!" "Ph-ilipsz rádióm van!!
sokszor és hangosan.
A szomszéd leszólt az emeletről: "Értettük. Ha neked ph-ilipsz rádiód van, szopd meg a ph-aszomat!"

Ilyen az, amikor a KRESZ tábla életet ment
Ditpet | 2016.10.16. 11:48:44Szerintem a targonca villája lehetett.

A kőművesek munkáját is elvehetik a robotok
Traveller_x | 2016.10.13. 20:52:31https://www.youtube.com/watch?v=MVWayhNpHr0
Egyébként nem kell egyforma tégla az egyenes falhoz, mert az encoderek pontosan megadják a térbeli pozíciót. Ez nem klasszikus vezérlés, hanem szabályozás kategória, baromi precíz visszacsatolásokkal.
Ennél sokkal betegebb cucc az alagútfúró gép, és az is milliméteres pontossággal halad a föld alatt, és úgymond ki is "falazza" a járatot. Ez a cucc, egyáltalán nem technológia kihívás, hanem inkább jó ötlet és sok pénz kérdése volt a megvalósítás. A technológia a berendezés megépítéséhez, lazán több mint 10 éve sem volt már hightech.









