
Nem volt elég nagy a parkolóhely, na! :D
XXavier | 2015.07.14. 11:35:18Mára már nincs különbség.....egyformán szar vezetők.....
Nincs több kérdésem...
Szancso | 2015.07.06. 19:50:11Hmm...Vajon mennyibe kerülhet 254 ló hozzá? ;)

Nem volt bekötve ;)
Nusihusi | 2015.01.20. 02:33:11Ez szabálytalanság!:D

LumiLor
„A fejlesztés kidolgozásához a természetben megtalálható biolumineszcencia adta az alapkoncepciót. Erről a jelenségről akkor beszélünk, ha valamely élő organizmusban kémiai reakció fény (foton) kibocsátásával jár. Első körben bizonyára mindenkinek a mélytengeri élőlények, medúzák, neonhalak (vagy éppen az Avatar élővilága) jut eszébe, de legismertebb példának ott van a szentjánosbogár, amit bizonyára mindenki látott már.
A Darkside Scientific által kidolgozott LumiLor lakk teljesen hasonló elven működik: a bevonatot gyenge elektromos árammal stimulálva ugyanolyan foszforeszkáló fényhatás érhető el, mint az élőlényeknél tapasztaltak. A katalizátor itt azonban nem élő anyag által létrehozott kémiai reakció, így a jelenség neve is más, mégpedig az elektrolumineszcencia.”Findzs | 2014.09.15. 11:43:35ez egy nagyon jó dolog, sok hasznos ötlet épülhet még rá

AeroMobil
MADve | 2014.09.08. 11:45:20mindössze annyi a baj vele, hogy kifutóra van szüksége, így a leghasznosabb aspektusa a röptethetőségének (történetesen, hogy egy dugót vertikálisan lehet elhagyni) elveszik. de ha nem vesszük figyelembe ezt a célt/indokot, akkor nagyon okos és szép kétéltű :)

Nick Heidfeld 280km/h-ás sebességnél lepofozza „utasát” :)
solution45 | 2014.07.09. 14:59:21Zöld pokol!

Csúnya karambolban, három autót lezúzva törik rommá az Audi R8 Spyder-t
lilaflexninja | 2014.07.02. 08:10:40Oh my god. bazmeg nem kell száguldozni, csak azért mert van pénz gizda kocsira. Hogy miért kell egy közúti forgalomba való kocsinak képesnek lennie 150-nél gyorsabban mennie? Teljesen felesleges beletenni egy kocsiba 300 lóerőt és 250-300 km/h sebességet, ha úgysem szabad annyival menni. Én lekorlátoznám a teljesítményt, és akkor nem is tudna senki se így szórakozni. Aki gyorsaságot akar, menjen a versenypályára. Gyökerek.
Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.Samu. | 2013.03.12. 16:12:27kereket több ezer éve használunk valamilyen módon. a levegőhöz még nem értünk, jobb is hogy nincs forgalomban :D

Öt éven belül bárki önjáró autóba ülhet
Kalifornia is jogi keretek közé foglalta az önjáró autók közlekedését, ezzel felgyorsulhatnak a területen zajló fejlesztések és tesztelések. A vezető nélküli kocsik egyik legfőbb zászlóvivője a Google: a vállalatnál úgy tartják, öt éven belül bárki vehet egy ilyen, új generációs járművet.
Te rábíznád magad egy ilyen gépjárműre?Traveller_x | 2016.09.15. 00:49:43Oszt' kend az ékesszoló, honé' vette, hogy ezek az ördögi tüzes vasszekerek, csak annyit gondókodnak, hogy mönnek a GPS vonalon, és nem gondúkodnak, meg látnok a szemeikkel, hogy vóna é' akadály, avagy nem vóna é' ?
No, tekintetes urak – kérdezte a gróf – tetszik-e a hajó, meg a masinája? Az egyik ténsúr .... uram hajót vasból? Fölcsúfolódnak az urak ezzel a vashajóval, elül a vízben!

Erre is kell majd útadót fizetni? ;)
7sleeper | 2012.05.10. 21:57:23abból fedezik a légúti megbetegedések gyógyítási költségeit.. ;-)









