


Éppen tíz éve lettünk az Európai Unió teljes jogú tagjai. Kiszámoltuk és térképre vittük, mennyi EU-s pénz ütötte a markunkat a csatlakozás óta. Az EU legnagyobb haszonélvezői között vagyunk. A németeknek köszönhetjük a legtöbbet, az írek erőn felül fizettek nekünk.

Úgy tűnik, már nem csak konzervatív kampányszöveg, hogy válságban a házasság intézménye. Közgazdászok szerint az elmúlt ötven évben kiderült, mégsem olyan jó befektetés örök életre elköteleződni. Mennyire vonzó egy gazdag férfi, számít-e egyáltalán a pénz, vagy csak a rózsaszín köd? És mit szólna egy kereszténydemokrata családvédő, ha megtudná, hogy a melegek a leglelkesebbek, ha házasságról van szó?


Ismét a városi legendák nyomába eredünk: a hiedelem szerint a nem áramtalanított elektromos eszközök fogyasztása 20 százalékkal növeli a villanyszámlánkat. Utánajárunk - mérünk, számolunk!

A magyar oktatás arra nevel bennünket, hogy az ilyen helyzetekben úgy járunk a legjobban, ha lehajtjuk a fejünket, és behódolunk. Mert a tanárnak, a hivatalnak és a rendőrnek mindig igaza van. Ha pedig nincs, akkor majd olyan helyzetet teremt, hogy az legyen”

Érdekes videóval szeretné felhívni a Mercedes-Benz a hidrogén-hajtású, üzemanyagcellás modelljének tiszta működésére, ugyanis felkérték Diane Kruger színésznőt és Joshua Jackson színészt, hogy autókázzanak egyet a B-osztály F-Cell változatával az Egyesült Államok egyik legforróbb és legszárazabb helyén, a Death Valley Nemzeti Parkban. Innivalót viszont nem vihetnek magukkal, kizárólag a kipufogóból lecsöpögő, összegyűjtött vizet ihatják. Az szinte mellékes is, hogy mennyire fedi a valóságot, hogy az 50 Celsius-fokos melegben, csak ennyit ittak, a hangsúly tényleg azon van, hogy a hidrogén-hajtású autó működése közben csupán ivóvíz minőségű pára keletkezik. Az üzemanyagcellában elektrokémiai reakció révén a hidrogén és az oxigén áramot és hőt termelve vízzé alakul. A víz jelen esetben mint “melléktermék” távozik a kipuffogón keresztül.

Már régóta nem nézek tévét, így titeket kérdezlek. Manapság láthatók ilyen vagy ehhez hasonlóan (szerintem) jól megcsinált reklámok bármelyik csatornán?
Mit gondoltok, az ilyen „hirdetések” mennyiben befolyásolhatják az átlagos tévénéző tájékozottságát illetve (főként) reakcióit abban az esetben, ha azzal találkoznak, amiről pl. e videó is szól? Ti hogyan reagálnátok?
(Minimális angol tudás szükséges, de talán anélkül is érthető.)

Pár napja az index eléggé rászállt a Gyermekrák Alapítvány elnökére, aki saját mentőben ülve kerüli a dugót, villamossíneken és buszsávban száguld 80-nal egy gyermekmentővel, tegnap meg azt boncolgatták, mire és mennyit költ az alapítvány.
A mai napi izés téma: ti támogattok valamilyen alapítványt és ha igen, mi alapján választotok, honnan tudjátok, hogy jó helyre kerül a pénzetek vagy adományotok?
ahogy a sok alkoholista
próbálná nyitogatni :-)