Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
VanZant
VanZant 2017. 11. 13. 12:02 | #8
Roland Gumpert is hasonlóról karrierről álmodott. Ha jól emlékszem, a NatGeo-n láttam róla egy műsort. Közel negyven évet dolgozott az Audinak, a motorokat is onnan vette az Apolloho autóihoz. A műsor szerint neki az volt a nagy hibája, hogy nem vette tudomásul, hogy a vevőknek nem elég csak a nagy teljesítmény. Hiányzott az autóiból az exluzívitás.

Előzmény: norbertvincze (7) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2017. 11. 12. 09:22 | #7
Christian von Koenigsegg

sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.

VanZant
VanZant 2017. 11. 07. 23:02 | #6
VanZant
VanZant 2017. 11. 07. 23:01 | #5
TeeJay
TeeJay 2017. 11. 07. 22:22 | #4
ezek után gondolom a Bugatti kihoz valahogy 300mph-t a Chiron-ból (483kmh) hiszen nagy blama lenne ha egy V8 turbó megverné a W16 4turbó 1500lovas Chiron-
MajdÉn 2017. 11. 07. 20:14 | #3
Nem lehet sok légellenállása, de inkább a motort, turbókat és az olajat hagyták visszahűlni. Valamint a fékeket is kímélni akarták gondolom, biztonsági okokból.
Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.
Előzmény: kistrojak (1) 0 VÁLASZ
nemtudokregisztralnihelo 2017. 11. 07. 18:54 | #2
Dupla tempón nézve meg egy utasszállító repülő sebességét érezheted át.
kistrojak 2017. 11. 07. 14:31 | #1
Ennek a kocsinak nincs légellenállása vagy vákuumban megy? Azthittem sose áll meg...