 
	
			VanZant			2017. 11. 13. 12:02 | #8
		
		Roland Gumpert is hasonlóról karrierről álmodott. Ha jól emlékszem, a NatGeo-n láttam róla egy műsort. Közel negyven évet dolgozott az Audinak, a motorokat is onnan vette az Apolloho autóihoz. A műsor szerint neki az volt a nagy hibája, hogy nem vette tudomásul, hogy a vevőknek nem elég csak a nagy teljesítmény. Hiányzott az autóiból az exluzívitás.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			norbertvincze			2017. 11. 12. 09:22 | #7
		
		Christian von Koenigsegg
sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.
		sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			VanZant			2017. 11. 07. 23:01 | #5
		
		Egy 1938-as rekordot döntöttek meg vele.
https://www.vezess.hu/hirek/2017/11/07/a-svedek-gyartjak-a-vilag-legeslegesleggyorsabb-autojat/
		https://www.vezess.hu/hirek/2017/11/07/a-svedek-gyartjak-a-vilag-legeslegesleggyorsabb-autojat/
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			MajdÉn			2017. 11. 07. 20:14 | #3
		
		Nem lehet sok légellenállása, de inkább a motort, turbókat és az olajat hagyták visszahűlni. Valamint a fékeket is kímélni akarták gondolom, biztonsági okokból.
Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.
		Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			nemtudokregisztralnihelo			2017. 11. 07. 18:54 | #2
		
		Dupla tempón nézve meg egy utasszállító repülő sebességét érezheted át.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	










