Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
norbertvincze
norbertvincze 2016. 03. 09. 17:29 | #6
ez egy fosos tanulmány autó, ami épp hogy össze van ragasztva és valszeg sosem lesz belőle sorozatgyártás. BMW most volt 100 éves, kellett valami látványt csinálni.

Máskülönben meg egyik autógyártó sem magyarországot jelöli meg célpiacként. USA civilizáltabb részein leszállópálya minőségű utakon suhanhatsz, ugyan úgy, németországban sem futsz sűrűn kátyúba.
Előzmény: Gábor-79 (5) 0 VÁLASZ
Gábor-79
Gábor-79 2016. 03. 09. 16:06 | #5
Tehát a következő 100 év darabokra eső karosszériáról, és összenyakló kormánykerékről szól?
Képzeljük el mi történik azzal a kormánykerékkel amikor hurkástarkójú gazdája belever egyet, mert az előző kátyúnál ott maradt a fél karosszéria.
Vagy egy jó kis karambolt, amikor azok a szép kis különálló darabkák repeszek módjára szórnak meg mindenkit a környéken.

Eközben hanyagolódik a mágneses felfüggesztés, meg a gömbkerék, mert "túl drága lenne a kivitelezés".
(http://www.ize.hu/comments.php?post_id=33126)

De "ezüsbőr" karosszériára, meg kanyarkövető sárvédőre feltétlen szükség van.
Valamit nagyon benézett a BMW...
közlegény
közlegény 2016. 03. 08. 16:28 | #4
ez most van, száz év múlva már úgyis majmok vagy zombik bolygója lesz benya nélkül, akkor is, ha ez full elektró
lilaflexninja
lilaflexninja 2016. 03. 08. 14:07 | #3
Ezt mind száz évre????

Azért az üllőin ebben a kátyús időben nem mennék vele végig.
+1 VÁLASZ
rivaul 2016. 03. 08. 13:19 | #2
Végre van önkritikájuk. Se index, se tükör...
+4 VÁLASZ
czubacsi 2016. 03. 08. 12:57 | #1
Előre sajnálom azt a szerencsétlent, akinek majd ki kell kapargatnia a dzsuvát a kerekeknél a kis résekből (az biztos, hogy nem a kocsi tulaja fogja takarítani)...