Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 03. 25. 11:00 | #10
Jaaa most már értem :)
Előzmény: nagydee (9) +1 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2014. 03. 25. 09:08 | #9
nem érted a lényeget.

a szimulátor és a valóság között az az igazi különbség, hogy a szimulátorban tudod, hogy nem eshet bajod. (na jó, esetleg összehányod magad, de kb. ennyi)
ha ezt a menetet úgy csinálják velük végig, hogy tudják, igazi kocsiban ülnek, akkor azért lett volna egy-két olyan pillanat, ahol eszükbe jut, ha elbasz valamit a sofőr, akkor itt halnak meg. ez pedig rontotta volna az élményt. így viszont teljes biztonságban érezték magukat és semmi mással nem foglalkoztak, mint magával az élménnyel. az meg külön katarzis a végén, hogy rájönnek valóság volt és megúszták.
Előzmény: lilaflexninja (8) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 03. 25. 07:06 | #8
Természetesen meglepne, hogy beszállok a szimulátorba, és kiszállok egy autóból. Ez tök egyértelmű. ezt a részét nem is vitatom a videónak. Csak egy reklámnak, főleg, ahol elvileg nagyot villantanak, valami pluszt, valami újat kéne nyújtani a termékről, az ilyen meglepő reklámoknál, valami tényleg igazán meglepőt, valami olyat, amit nem gondoltál volna az autóról, a termékről. Be kell mutatni, miért is jó a termék, mitől jó érzés azt használni, mitől lesz feelinged, mitől más, mitől új, miért is kell ez neked. Kell az aha! érzés, kell az, hogy azt mondja, basszuskulcs, hát ez a seat ez nem semmi. Nem az, hogy basszuskulcs beszálltam egy szimulátorba és kiszálltam egy seatból. Világos, hogy ez eleve meglepő, csak ez a seat cuprá-ról nem árul el semmi újat, semmi extrát, bármilyen autóval ugyanezt meg lehet csinálni. A pepsis szívatós videókban ez nem lényeg, mert ugye ott a pepsi érzés a fontos, de amikor egy autóról van szó, akkor fontos lenne, hogy megmutassák ez az autó más mint a többi. De megmondom, hogy szerintem, hogy lett volna jó ez a reklám. Mint ahogy említettem egy kategóriával feljebb lévő autó szimulátora kellett volna, vagy mondjuk beültetik egy forma1-es szimulátorba, csapatnak, csapatnak, lehagynak pár "jobb" autót, és a végén kiderül, hogy bakker, egy seat cuprában ültem, de mintha egy forma1-ben ültem volna! Na akkor ott van az a plusz. De ez az én véleményem, abszolút marketing szempont, vannak persze ennél százszor gagyibb reklámok is, bár azok olcsóbbak is, és nem akarnak nagyot mutatni.

Változatlanul nem lep meg, hogy a valóság van annyira jó, vagy akár jobb, mint egy szimulátor.
Előzmény: FatSnakeFoot (7) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 03. 24. 22:49 | #7
Akkor tegyük tisztába a dolgot, mert látom még mindig nem érted, annak ellenére, hogy ez a szakmád.
A szimulátor lényege, hogy próbálja azt az élményt nyújtani, amit például egy adott jármű a valóságban. Ebben az esetben pár szerencsés rajongó lehetőséget kapott egy ilyen valósághű "csapatás" megtapasztalására. A meglepetés az volt, hogy egy valódi Cupra-ban ülhettek, annak ellenére, ők meg voltak győződve arról, hogy csak szimulálják a hihetetlen élményt.
Azaz, ez nem egy szimulált, gép által kreált élménybonbon volt, hanem maga a valóság.
Ebben nem az volt a konklúzió, hogy az autó képes teljesíteni a programozott szimulátort. A lényeg, hogy meglepték a rajongókat, akik mindvégig abban a hitben voltak, hogy csak egy kreált helyzetben voltak, közben ez maga volt a valóság és erre maguktól nem jöttek rá.
Téged nem lepne meg, ha beülnél egy szimulátorba, majd a program végén kiderülne, hogy a szituáció nem csak kreált számítógépes "játék" volt, hanem maga a valóság?!
Előzmény: lilaflexninja (6) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 03. 24. 13:59 | #6
Na most csak azért mert amúgy ez a szakmám, hidd el értem a lényeget. Csak fel nem fogom. Ha mondjuk az lett volna, hogy beültetik a csókákat egy subaru imprezába csapatnak velük fél órát, aztán lerántják a leplet, hogy hát bizony ez seat. Akkor azt mondom, hogy átjött a lényeg. Vagy beültetik őket egy seat-ba és csapatnak velük egy órát, és azt nyilatkozzák, hogy basszus én azt hittem egy repülőben vagyok. Akkor átjött volna a lényeg. De beültetik őket egy szimulátorba, ami az autózás élményét szimulálja (elvileg kevésbé sikeresen, mint a valóság maga) és aztán közlik, hogy kocsikáztatok????? Főleg, hogy a szimulátorra is rá volt írva, hogy seat! Nem igazán meglepő ez így számomra. jééééé kocsikáztunk és nem szimulátor volt? Mi, miért, hogyan? A valóságban jobb seatot vezetni, mint szimulátorban ülni?????? Ki gondolta volna. Ez így sehogy se kerek. Akartak csinálni egy trendi becsapós, lerántjuk a leplet videót, de ez valahogy nem sikerült. Számomra. Ha beleképzelem magam a szituba, nem jön az az érzés, hogy el sem hiszem, hogy tényleg egy igazi autóban ültem.

Amúgy elhiszem, hogy élmény seat-tal menni, ültem benne, jó kis kocsi, nem is ez a lényeg.
Előzmény: FatSnakeFoot (5) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 03. 24. 13:43 | #5
Mivel pont Seat-om van, így elmondhatom, hogy igen, élmény.:)
Amúgy meg nem nagyon fogtad meg a produkció lényegét. Képzeld el, hogy beülsz Leányfalun egy repülőgép szimulátorba és 1 óra múlva kiszállsz belőle Rómában.
Reklám, éééérted?!:)
Előzmény: lilaflexninja (4) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 03. 24. 08:53 | #4
Ezek szerint a seat-ban olyan élmény kocsikázni, mint amikor kocsikázik az ember. Bravó! Hát én ezt napi szinten átélem a kis amiautónkban.
Tonoic 2014. 03. 23. 17:20 | #3
Zseniális.
Ravennë
Ravennë 2014. 03. 23. 11:52 | #1
Hát, ez élethűre sikerült! :D