Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2013. 03. 26. 23:08 | #9
Be is raktam a post szövegbe.
2011-es videó, HVG meg úgy közli, mintha tegnap építették volna...
Előzmény: Tooni (8) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 03. 26. 23:02 | #8
+1 VÁLASZ
Garou 2013. 03. 26. 21:05 | #7
Így van.

Komolyan két év fejlesztés? Románoknál? Milyen mérnöki gárda (milyen tapasztalatokkal) dolgozott rajta és miért ilyen rövid ideig? A japánok szoktak ennyi idő alatt sima polgári kocsit csinálni, és még ők is szenvednek vele. Sportkocsi kategóriában 4 évtől kezdődik a dolog.

Vajon mennyire stabil 250 felett? Mennyi tesztet végeztek és milyen szélcsatornában? Biztonságtechnika? Bírja majd, ha a dubai-i herceg egész nap küldi neki 50 fokban (A Porsche speciális hűtésrendszert fejlesztett arra a régióra)? Nem is folytatom...

Én nem mernék beleülni.
Előzmény: justil (3) +2 VÁLASZ
egon olsen 2013. 03. 26. 17:31 | #6
Számomra a robbanó motoros járművek kora 1935-ben végleg leáldozott. Miattam bármelyik gyártó cifrázhatja az autóját. 1000-2000-20000 lóerős motor. De mind benzinnel megy. Mivel választásunk nekünk sincs, így örülök mint majom a farkának annak a kínálatnak, amiből lehet választani. Így járunk benzines kocsival. A zenei kívánság műsor is olyan, választhatsz 50 számból, ami egyébként is naponta 10-szer fut. Kérheted pl a 12-est! De pl Roll Skate Boogie-t vagy Stexas-t, Fonográfot, stb már nem. Tehát úszunk az árral. Egyébként nagyon szép kocsi a fenti fekete autó. Biztos népautó lesz, és alkalmas is az aszfalt minőségéhez!
-1 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 03. 26. 12:19 | #5
Előzmény: thisisreal (4) 0 VÁLASZ
thisisreal 2013. 03. 26. 10:40 | #4
+1 VÁLASZ
justil 2013. 03. 26. 10:39 | #3
Nem ez lesz az első sem az utolsó bebukott hasonló próbálkozás. Na nem mintha nem lehetne ezt komolyan és jól is csinálni, tessék megnézni Pagani vagy Koenigsegg urakat, ők is "nem rég" kezdték, sőt, Paganiék is házon kívül szerzik be a motort pl (amg), de ettől még ha fogsz és összebarmolsz mindenféle jó nevű autóból származó alkatrészeket az eredmény több mint valószínű, hogy siralmas lesz.

Pláne ha tényleg 1125 lóerőt meg 1000 nm-t fog produkálni ez a borzalom, gondolom azt nem mondta nekik senki, hogy sok neves autógyártónál már fele ennyinél is megszenvednek azzal, hogy hogyan vigyék ezt le az aszfaltra és hogyan tegyék kezelhetővé.

Mindenesetre, ha már szupersportkocsi-gyártásba akartak fogni, legalább vettek volna bele valami jóféle európai mocit, bár gondolom a chevy v8 a legolcsóbb ebben a teljesítmény kategóriában, azért azt rakják minden ilyen sehonnai wannabe ferrariba :)
+1 VÁLASZ
Jaca 2013. 03. 26. 10:01 | #2
V8-as Chevrolet motor, a váltómű pedig egy Porsche. Mitől Ferrari?
7sleeper 2013. 03. 26. 09:47 | #1
na akkor járgány már van, tessék szépen óromániába hazafáradni..
kicsit ugyan szűkösen lesznek a csomagtartóban
de legalább együtt utazhatnak..