Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
kiisb 2013. 03. 11. 18:23 | #35
További témába vágó szaksajtó referencia:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IdLHAqL8KJw
TeeJay
TeeJay 2013. 03. 10. 21:50 | #34
összkerék és összkerék közt is van különbség
nem is kicsi... a legjobb az Audi féle quattro (torsen difi)
ajánlott olvasmány a témában --> http://totalcar.hu/magazin/technika/4x4_1x1/

kedvencem : "Szintén a zárható központi diffis megoldások közé sorolandó az egyik legötletesebb és legszebb műszaki szerkezet, amit valaha kitaláltak, a Torsen-differenciál."
Előzmény: JoinR (33) 0 VÁLASZ
JoinR 2013. 03. 10. 13:21 | #33
Van a neten jópár nissan gt-r crash videó, az is összkerekes, és látszik, hogy a hülyeségre nem gyógyszer!
A hagyományokon túl, a versenysportban az összkeréknek (mechanikus hajtással) nincs egyértelmű előnye, a Ferrari pedig ebben a ligában játszik. Ebből a sok hülyéből meg megél, akik megveszik utcára a gépeiket rajolni a casino előtt..
Előzmény: TeeJay (31) 0 VÁLASZ
tftmnxzf 2013. 03. 09. 23:53 | #32
Viszont a tobbi ferrari tulaj orul neki, mert ahogy fogynak az azonos tipusok, ugy megy fel az aruk.
Előzmény: TeeJay (31) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2013. 03. 09. 22:24 | #31
erre mondtam én hogy egy Audinál ha Quattro még van esély megfogni de a Ferrari-val RWD esetén mikor már elúszott a fara akkor keresztet lehet vetni...
igen tudom a Ferrari legyen hátsó kerekes az a menő, így viszont egyel több remekművet tett tönkre retardált vevő...
ha én Ferrari cégelnök lennék (Montezemolo) bizony nem tudnék örülni ha valaki vesz egy példányt és pár hónap múlva rommá töri. egy suzukinál amit millió számra gyártanak kit érdekel de ezek az autók néha még az ezres darabszámot sem érik el sőt van amiből 10-20-50 készül.

kár érte mert gyönyörű autó és ha AWD-vel meg lehetett volna menteni a pancser sofőrtől már lehet megérte volna
én például csakis Audira vágyom és abból is quattrora mindegy melyik típus csak quattro legyen :)
Előzmény: k.zsolti (27) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 03. 09. 19:05 | #30
JoinR 2013. 03. 09. 15:31 | #29
már a #26-ban lévő videóról van szó..:-)
Előzmény: norbertvincze (28) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2013. 03. 09. 14:22 | #28
nem a kanyarban csúszott meg, kikapcsolta az elektronikát, ki akart gyorsítani és vagy visszaváltott, vagy csak gázadásra kezelhetettlen lett az autó számára (szerintem megijed). Így megpuszikálta a korlátot.
Előzmény: k.zsolti (27) 0 VÁLASZ
k.zsolti 2013. 03. 09. 10:45 | #27
Na, ügyesen megfogta, de mi a frászkarikán csúszott meg. Mert azt a kanyart egy 5 éves suzival is simán belehet venni, elektronika 4 kerék hajtás nélkűl. 130< km/h -val.
Előzmény: danszter (26) 0 VÁLASZ
danszter 2013. 03. 09. 09:12 | #26
http://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE
0:45
TÜ TÜRÜ TÜ TÜRÜ TŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ
Előzmény: gyocska (24) 0 VÁLASZ
szaki77 2013. 03. 09. 08:25 | #25
Annyira nem tudom sajnálni. :)
justil 2013. 03. 09. 06:38 | #23
Mert Ferrarija van, de esze nincs :)
Előzmény: norbertvincze (22) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2013. 03. 09. 05:33 | #22
pályára minek kapcsolja ki az elektronikát?
roberto 2013. 03. 09. 02:47 | #21
Egy kanyarban volt alkalmam kikerülni az előttem ügyetlenkedő (helyesen vezető) autót és az akkori v6-os 170LE opel vectrámnak (FWD) kipördült a fara. Az első kerék hajtás mentett meg, mivel nagyobb fordulaton pörgetve a motort gázt adtam fék helyett és sikerült egyenesbe húzni a járgányt kb. hasonló szituációbol mint itt a videón. A fenti ferrariétól sokkal kevesebb lóerő is tud veszélyes helyzetet teremteni.
A bátyám opel omegája v6 210LE (RWD) sajnos hasonló helyzetben már összetört volna. Volt néhány veszélyes helyzetünk-tapasztalatunk.
Nyilván a szuperautóknák fejlettem technológiákat alkalmaznak mint az opel, de ennek ellenére nem tartom teljesen biztonságosnak a hátsó hajtást. Ebben nagy szerepe van az emberi tényezőnek is. Sajnos nem volt még alkalmam megérezni milyen erők uralkodnak egy szupersportkocsiban, de megpróbálom elképzelni. Fel kell ahhoz nőni először az biztos.
TeeJay
TeeJay 2013. 03. 09. 01:55 | #20
hát szerintem ezzel megfogta volna... http://youtu.be/QG3w1vssHlc
azzal pedig nem értek egyet hogy a Ferrari örökre legyen csak RWD-s kocsi...
én is Ferrari szurkoló vagyok, imádom az összes autót amit terveztek de lássuk be előbb utóbb a 800+ lóerős csodákat már képtelenség lesz csak RWD-vel mozgatni, kell az AWD hogy minden kerék részt vegyen a hajtásban

Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador és Veneno mind állandó összkerékhajtásúak

nem az a baj hogy ezekben sok a paci hanem hogy az a ménes A4-es lapnyi területen érintkezik csak az aszfalthoz a gumikon keresztül ha elég széles és nagy átmérőjű a kerék...
Előzmény: JoinR (16) 0 VÁLASZ
justil 2013. 03. 08. 23:51 | #19
Ja boccs, lemaradt, hogy melyik, természetesen a 458 Italia-ról beszéltem.
Előzmény: justil (17) 0 VÁLASZ
justil 2013. 03. 08. 23:49 | #18
Amúgy Samunak van igaza a #6-ban. Ha nem lett volna (részben) kikapcsolva az elektronika, nem valószínű, hogy így keresztbement volna.
+2 VÁLASZ
justil 2013. 03. 08. 23:47 | #17
Sajnáld csak, a legtöbb Ferrari tulaj szerintem örül neki. Nem véletlenül lett az utóbbi idők legjobb autójának megszavazva számtalan helyen, és ezt javarészt a vezethetőségének köszönheti, hiszen erősebb, gyorsabb autó akad "bőven".

Amilyen autókat a Ferrari gyárt és mindig is gyártott, olyat az általad említett márkák ha beleszakadnak se tudnak csinálni, egyetlen komoly ellenfele a Lamborghini volt, amíg a fritzek el nem cseszték, kár is érte.

Egyébként van összkerekes Ferrari, úgy hívják, hogy FF.
Előzmény: TeeJay (10) 0 VÁLASZ
JoinR 2013. 03. 08. 23:03 | #16
Mi köze a torsen diffinek az összkerékhajtáshoz? :D Igen van olyan összkerekes autó, amiben a középső diffi torsen...de az önmagában semmit nem jelent, az én kocsimban is torsen diffi van, csak hátul hajt, és a hülyeségre nem gyógyszer. :-)
Egyébként valszeg azért csak hátsókerekes a Ferka, amiért a mai napig farmotoros a 911.
Előzmény: TeeJay (10) +1 VÁLASZ
Szancso 2013. 03. 08. 20:48 | #15
Előzmény: bungle (11) 0 VÁLASZ
JamesFord 2013. 03. 08. 20:31 | #14
Ohh hát én sehogy. Nem favoritom a Ferrari. :D
Bár ugyanezt kérdezhetném én is. ;)
Előzmény: csaty (3) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2013. 03. 08. 20:21 | #13
azt hiszem az egy Gallardo volt és az még szintén hátsókerekes...
Előzmény: bungle (11) -1 VÁLASZ
Tooni 2013. 03. 08. 20:11 | #12
Előzmény: bungle (11) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 03. 08. 19:53 | #11
TeeJay
TeeJay 2013. 03. 08. 19:46 | #10
sajnálom hogy a Ferrari még nem használja azt a torsen difit amit az Audi talált ki évekkel ezelőtt és alkalmaznak a Bugatti Veyronban illetve a Lamborghini Aventadorban is... állandó összkerékmeghajtással ez nem történt volna meg.
igaz hogy azok a márkák mind mind a VW tulajdonában vannak (Audi Bugatti Lamborghini Seat Skoda stb...) de a Ferrari is beláthatná már végre hogy egy összkerékmeghajtás aranyat ér... tudom az igazi férfiak hátsó kerekessel mennek aztán így járnak a sok száz pacival...
Nusihusi
Nusihusi 2013. 03. 08. 19:19 | #9
Milyen csúnyán beszélnek:D
Cableguy 2013. 03. 08. 18:47 | #8
Kedves csaty. Esőben nedves úton, óvatosan! Akár Suzukival akár Ferrarival. Vagizni akart... így járt...
Előzmény: csaty (3) 0 VÁLASZ
Szancso 2013. 03. 08. 18:37 | #7
Végül is sikerült neki betörni a lovat. ;)
+2 VÁLASZ
Samu. 2013. 03. 08. 18:25 | #6
ha nem kapcsolta volna ki a számítógépet akkor semmi baj nem lett volna... ennyi. nem tud vezetni de még elég buta is hozzá, hogy ezt ne ismerje be.
Előzmény: csaty (3) 0 VÁLASZ
djmcs 2013. 03. 08. 18:05 | #5
Minek az erő ha nem tudod uralni?
kissfreezer 2013. 03. 08. 17:48 | #4
Kacco :))

csaty 2013. 03. 08. 17:40 | #3
Kedves JamesFord , megnézném ön hogyan vezetne egy Ferrarit . Nem szabad feledni ,hogy hátulról tolja a rengeteg lovat , ami biza néha arra készteti az autó hátulsó felét ,hogy elkerülje az elsöt mivel elöl töbnyire csak egy szamár van aki a kormányt fogja....
Előzmény: JamesFord (2) +2 VÁLASZ
JamesFord 2013. 03. 08. 17:10 | #2
Észrevettétek, hogy a Ferrari tulajdonosok 70% nem tud vezetni? :D
bp1331 2013. 03. 08. 17:06 | #1
Szétszaladt a ménes