Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
gmasterb 2009. 06. 25. 22:14 | #32
A gumisok álma.
Schabee 2008. 12. 15. 11:04 | #31
nekem nem tetszik az a plusz 2 kerék :S
Re-Peet 2008. 12. 14. 20:22 | #30
esetleg egy jégkása :D ..most bizti akciós :P
Előzmény: Purple (29) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 12. 14. 20:20 | #29
nembaj, azért küldd! :D
Előzmény: Re-Peet (28) 0 VÁLASZ
Re-Peet 2008. 12. 14. 20:19 | #28
..hát a 4040Ft úgy tűnik kerékanyára is kevés lesz :D
Előzmény: Purple (27) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 12. 14. 20:17 | #27
mondhatom a számot, hova utalj? :D aztán majd csak küldi valaki az autót... :D
Előzmény: Re-Peet (26) 0 VÁLASZ
Re-Peet 2008. 12. 14. 20:12 | #26
juhéj.. most nézem.. négyesem van a lottón.. lássuk csak, hol is lehet egy ilyet megrendelni? :D
Előzmény: Purple (25) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 12. 14. 20:08 | #25
csak hogy vigyen haza :) aztán könnyes búcsú, ne is lássam :D
Előzmény: Re-Peet (24) 0 VÁLASZ
Re-Peet 2008. 12. 14. 20:07 | #24
..áááá, te befolynál az anyósülésre :P
Előzmény: Purple (23) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 12. 14. 20:04 | #23
ehhe ehhe.. ja én is megfordulnék röhögni XD
Előzmény: originalcube (21) 0 VÁLASZ
Re-Peet 2008. 12. 14. 20:01 | #22
bemesélnéd neki, hogy ez egy hófehér Jaguár? :D
Előzmény: originalcube (21) 0 VÁLASZ
originalcube 2008. 12. 14. 19:17 | #21
mindenki mond mindent..
ami a lényeg hogy ezzel az autoval ha nem is az összes de egy jó pár nőt le tudnál venni a lábáról vele..
akinek meg nem ez a lényeg az bekaphatja..
...a vacsorát.. :))))
biztos megfordulnának egy páran ez a kocsi után.. :)))
Re-Peet 2008. 12. 14. 16:43 | #20
pedig még buszoknál is előfordul, hogy a két első tengelyén mind a 4 kerék kormányozható... gondolom ott sem véletlenül
Dubi 2008. 12. 14. 16:43 | #19
Akik kételkednek az előnyeiben,annak ajánlom figyelmébe ezt a pár előnyt:
* Less chance of loss of control due to one front tire deflating.
* Less risk of aquaplaning due to the front axle set clearing the road for the following axle set.
* Better braking due to 50% more contact patch and braking components on front axles.
* Better grip.
* Less understeer than conventional mortipolitionary designs.

Magyarul:
* Kisebb esély arra hogy elveszti az irányítást a ha az egyik első kerék defektet kap
* Kisebb a veszély az aquaplaningra(felül a vizre a kerék mert nem képes sok vizet maga alol kiszorítani),mert az első tengely kiszoritja a vizet a második tengely elől!l
* Jobb ékhatás mivel 2szer annyi tapadó felület és fékberendezés van az első tengelyeken!
*Jobb tapadás
* Kisebb az alulkormányzottság mint a hagyományos tervezésü rendszereknél.


Dubi 2008. 12. 14. 16:31 | #18
Nem is értem ha ilyen okos vagy akkor miért nem te tervezted ezt az autót?!Hát ezt nagyon rosszul tudod,mert minnél nagyobb a tapadó felület annál nagyobb a surlodási erő mert nagyobb helyen lép fel ez az erő! Nem hiába van a dragster autóknak akkora hátsó kereke! Meg nem hinném hogy a mérnökök akik ezt tervezték csak ugy hülyeségből raktak előre 4 kereket! Na meg ha a forma1-et is megjárta ez az elv akkor mindenképp van jelentősege,mert a forma ey nem arrol hires hogy alaptalan hülyeségeket terveznek és építenek meg!Meg ne beszélj már hülyeségeket,hogy az összeszóritó erő igy megy ugy,egyáltalán mi az az összeszorító erő,mert én ilyenről még nem hallottam??!Nem a leszórítóerőre gondoltál? xD
Nem regisztrált 2008. 12. 14. 15:55 | #17
Nem látom semmi értelmét. 4 kerék kormányzásnak lenne valami haszna, de ennek mi lehet? Nem ezen múlik hogy elmászik-e vagy nem, ugyanis a súrlódási erő nem függ a tapadó felületek nagyságától, csak az összeszorító erőtől, ami jelen esetben a 6 kerék miatt jelentősen csökkenhet is. Ráadásul nagyon ronda. :D
Re-Peet 2008. 12. 14. 14:11 | #16
Én meg úgy vagyok a diesel sportkocsikkal.... hogy győzzék le őket Le Mans-ban a benzinesek..ha tudják :D XD
Előzmény: dem0gun (15) 0 VÁLASZ
dem0gun 2008. 12. 14. 08:10 | #15
Hát nem tudom. úgy vagyok ezzel is, mint azzal a diesel "sportkocsival"...
6 kereke legyen egy terepjárónak, vagy egy mozgássérült kocsijának(nem sértésnek szántam).
A sportkocsinak meg legyen 4 kereke, és hajtsa benzin.
Különben meg ronda is, de nagyon. Igaz ez szubjektív, hogy mi csúnya, vagy mi nem, nekem ez nem tetszik, ennyi :)
Pataky 2008. 12. 13. 23:01 | #14
Mondjuk így jobban betapad a kanyarban!Nem hiszem h nagyon lecsúszna az ívről!Mindenesetre én is kipróbálnám!
Re-Peet 2008. 12. 12. 22:14 | #13
és ez nem költség? :D
Előzmény: Yocoo (11) 0 VÁLASZ
TeeJay
TeeJay 2008. 12. 12. 17:38 | #12
ha már 6 kerekűre csinálták akkor lehetett volna elől is hajtás és akkor 6WD-vel igazán jól lehetne játszani

ismeretlen : a gagyi bugatti meg ferrari nagyrésze állandó öszkerékmeghajtású mivel akkora teljesítményt hátsó 2 kerékre nem lehetne normálisan leadni...
négykerékmeghajtással meg nem annyira mászik el a kocsi kövér gáznál sem :)
Yocoo 2008. 12. 12. 17:21 | #11
A Tyrrell P34 volt az első 6 kerekű autó a Forma-1 -ben. Nem a költségek miatt álltak le, hanem azért mert a Goodyear (a gumiszállító) nem fejlesztett hozzá abroncsot, mert kisebb méretű volt az első kerék átmérője, mint az amit a többi autón használtak és nem érte meg a cégnek külön abroncsot fejleszteni egy gyártó miatt.
Előzmény: Re-Peet (6) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2008. 12. 12. 16:15 | #10
És oda van írva a kép alá: not a Photoshop. :D
nehgs 2008. 12. 12. 15:48 | #9
ok
akkor nem mászik el x*2-nél.....
rókakoma 2008. 12. 12. 15:26 | #8
miezasz@r? hát ezek betegek :D
mcsoma 2008. 12. 12. 15:20 | #7
Szerintem nincs sok értelme a 6 keréknek, viszont nagyon exklúzív.
magyar cikk:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.12.08.&371267
Re-Peet 2008. 12. 12. 15:13 | #6
Forma-1 -ben is használtak ilyet.. bár bevállt ilyen felállásban, mégis leálltak vele, mert nagyon megnövelte a költségeket..
ismeretlen 2008. 12. 12. 15:07 | #5
miért a többi gagyi bugatti ferrari maserati lotus meg mittudomén még milyen sport kocsi elmászik kettőötvennél?
Előzmény: nehgs (4) 0 VÁLASZ
nehgs 2008. 12. 12. 14:09 | #4
ne másszon el 250-nél
csodaszarvas 2008. 12. 12. 13:24 | #3
Nem tudja valaki, mire jo a +2 kerék, hátul még érteném is, de elol??!!
BullFrog 2008. 12. 12. 12:05 | #2
hülyén néz ki, és még hasztalan is a +2 kerék
Sziszo 2008. 12. 12. 11:54 | #1
naggyon komoly, kipróbálnám