 Nemrég már volt itt valami hasonló, csak akkor Tisza cipellőket ajánlottunk "jóárasítva". Nemrég már volt itt valami hasonló, csak akkor Tisza cipellőket ajánlottunk "jóárasítva".
 Az akkori nagy sikerre való tekintettel cseppet továbfejlesztettük az ötletet és ennek lett az eredménye a brands.hu vásárlói klub, ahol folyamatosan változó nemzetközileg is ismert termékekből ajánlunk nektek sokat jó áron.
 Jelenleg az Eastpak hátizsákjaiból és egyéb táskáiból vásárolhattok 30-70% közötti kedvezménnyel.
 A regisztráció meghívóhoz kötött, de ez ne rettentsen el senkit, regisztráljatok és rövidesen meg fog érkezni a meghívó.
			|-=O=-| | 			2008. 11. 26. 19:15 | #45
		
		Olvasd el ezt és ne kérj: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=9756
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Nem regisztrált			2008. 05. 27. 14:16 | #26
		
		Érdekes felfogás...nekem inkább elveszi tőle a kedvem, felesleges macera számomra, de hát ízlések és pofonok. Gmail meghívót meg szinte minden "utcasarkon" lehetett kapni. :)
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			wtf			2008. 05. 27. 13:37 | #24
		
		Látszik nem nagyon értesz a modern marketinghez. :)
Csak egy példa: nézd meg a gmail sikerét: legelőször csak meghívóval lehetett gmail acc-ot szerezni, nagy hype volt körülötte, mindenki azt akart, bennfentesnek érezték magukat... most meg szinte mindenkinek az van (persze ehhez kellett az egyszerű, megbízható háttér, amit a google nyújtott).
		Csak egy példa: nézd meg a gmail sikerét: legelőször csak meghívóval lehetett gmail acc-ot szerezni, nagy hype volt körülötte, mindenki azt akart, bennfentesnek érezték magukat... most meg szinte mindenkinek az van (persze ehhez kellett az egyszerű, megbízható háttér, amit a google nyújtott).
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Nem regisztrált			2008. 05. 27. 12:00 | #23
		
		Mi értelme van a meghívósdinak? Csak egy plusz macera a felhasználónak, mert előbb-utóbb úgyis bejut. A másik ha én el akarok adni valamit (mert ugye erről szól), azt minél nagyobb közönség számára teszem elérhetőve. Nem látom itt az összefüggéseket.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	








