Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
DeJaVu 2008. 07. 18. 17:19 | #22
hiába mutat az ősember akkor sem tudom kiszedni a kardot
Előzmény: <-{st.one}-> (21) 0 VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 02. 15. 19:34 | #21
továbbiakban:

miután az oroszlányszerű szobrokba behelyeztük a darabokat, amiket a felemelésük után vettünk ki alóluk, újra emeljük fel őket (ezek a laser1 és laser2)-----> itt jön a jó része: amennyiben újra megnézzük a kijelzőt, akkor azt írja h már csak egy kódot kell beütni, nos a kódot a következőképpen kapjuk meg:-------> a kijelző alatti szimbólumok mind egy számot takarnak, az egyik a fiókos szekrény oldalán van, a többi trükkösebb------> a padláson van egy kép egy nőről és a ruháján van egy szimbólum, melynek értéke az a szám amire a nő jobb keze mutatna, ha egy óra középpontába képzeljük, és a keze a mutató (!!!)----->ugyanez a módszer a kalapácsos ősemberrel a kiásott veremben (ott van a jel a jobboldalon mellette)------> az utsó szimbólum pedig kinnt van a tetőre vetített fényben (ugyancsak órára kell gondolni: tehát 12, 3, 6, 9 lehet)------>esetemben 7641 volt a kód----> megnyomod a bevitel gombot ( <-- ) és élvezd a látványt ahogyan megfagy az elején kilőtt rakétaszerű dolog! VÉGE! :)
Előzmény: <-{st.one}-> (20) 0 VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 02. 15. 18:58 | #20
na kérem akkor:

a szobában vagyok az oltárral szemben és már elis van mozgatva. fordulok jobbra, ott van egy fémlap a falon, na azt kell lövöldözni és ott van az USB stick,-----> ezt pedig be kell rakni az oltár mögötti szobában a nagy kör alakú cucc alatt lévő nyílásba,------> beindulnak a kijelzők és rákattintva az előttünk lévőre kiírja h 3 cucc már faszásan be van kapcsolva, de 3 még nincs (laser1, laser2, secrety lock),--------> eddig ennyi... :S:S
Előzmény: Kerlés (18) 0 VÁLASZ
Genki 2008. 02. 15. 16:18 | #19
Én odáig jutottam hogy a kódót kéne beütni, onnan sehova nem tudtam mozdulni :(
Kerlés 2008. 02. 08. 23:43 | #18
Halló!! Elakadtunk. Valaki tud instrukciókkal szolgálni?
Kerlés 2008. 02. 08. 18:45 | #17
A ház jobb oldalán talált hengert a szobában bele lehet tenni a kalapáccsal kiütött falba egy hasonló henger mellé. Kint pedig van egy szimbólum a tetőn.
dori 2008. 02. 08. 18:38 | #16
a sziklát a feszítővassal tudod odébb tenni
a puska a templomban van aho a falon két oldalt egy-egy szimbólum van a bejárat mellett, ott kell a kalapáccsal ütni( puska+nem emlékszem mi volt még ott)
a gyertyát nem tudod felvenni, csak belekattintasz a puskával
a két gömb az új szobában kell, az oltár mögött(az oltárra rakod a tükröt, kardot és a zöld bigyót és kinyílik az ajtó)
Előzmény: Kerlés (15) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 08. 18:29 | #15
Mire való a zöld és a kék gömb?
Előzmény: dori (13) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 08. 18:26 | #14
A kard és a szobordarabokák helyükre kerültek. A tükör nincs meg a szikla nem megy arrébb, csak rezeg bármivel is kattintok rá. Puskám pedig eleve nem volt, a gyertyát pedig nem tudom felvenni. Ugye a puska az oltár ajtaja mögött van. Minek kellett kilyukasztani a szobában a falat?
Előzmény: dori (13) 0 VÁLASZ
dori 2008. 02. 08. 18:10 | #13
A zöld szarvat és hengert az oroszlánszobrokra kell illeszteni, miután megint megforgattad a tekerőket. A kardot a -felszedett járólap alatt, (ahol az íjjat találtad) a falból szedheted ki a kalapáccsal (a "barlangrajzon" oda mutat az ősember). A padláson a kőszikla mögötti lyukban találsz egy tükröt, meit a szintén az oltárra kell helyezni+ a kardot is. A puskát meggyújtod a gyertyával és ha minden azoltáron van kinyílik egy ajtó. Na most itt elakadtam én is, mert az angol leírás szerint az új helyiségben kell a szürke tányért többször a puskával lőni...nekem nem sikerült, mert elvileg ad egy usb kulcsot ha sikerül. Remélem tudtam segíteni és nem hagytam ki semmit :)
Előzmény: Kerlés (12) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 08. 16:59 | #12
KINT
Az egyik oroszlán szobor alól 1 darab zöld, a másik oroszlán alól egy darab kék gömböt lehet kivenni. Fa alól egy feszítővasat. A csengettyűnél 1 darab tűzkő. A bejáratnál egy üres doboz mellé esik le, a doboz alól sok kattingatással egy ládika kerül elő.

A PADLÁSON
A házba lépve felfele kell kattintani, és a padlásajtót a feszítővassal leszedni. A leesett ajtóra kattintva, kőszoborrá változik. A padlástérben el kell húzni a függönyt, mögötte van egy kalapács. A polcon három tekercs van. Az elsőben egy ajtó képe, a másodikban a felszedhető járólapokra utal, a harmadikban pedig lerajzolja, hogy az oltárra kell tenni egy kardot, egy nem tudom micsodát, és egy körte alakú bigyót.

A SZOBÁBAN
Lemegyünk a szobába. Mivel a babát a szobor kezébe tettük annak szemei világítanak. Meg lekk gyújtani a gyertyát a tűzkővek, ekkor valami megcsillan a sarokban. Fel kell venni ezt a kulcsot. Balra kell fordulni, és a kulccsal kinyitható a komód. Felső fiókjában van egy szigetelőszalag. Ezt ki lehet venni, az alsóban egy tervrajz, de kivenni nem lehet. A doboz egyyik oldalán van egy szám, a négyes. A komódot felborítva találsz egy lapátot. A szobában egy párnára kattintva találsz egy lyulat, benne egy kilyukadt cső. A szigetelőszalaggal be lehet kötni. A víz elfolyik, és találsz egy kulcsot. Ezzel nyitod ki a ládikát, benne van egy zöld körte alakú bigyó, amit az oltárra kell helyezni.

KINT
Menj ki a házból, és a ház előtti járólapok egyikét arrébb lehet tolni. A lapátot felveszed, és azzal a lyukra kattintasz. Lemehetsz az üregbe, ahol az íjjat fel lehet venni. Viszza az udvarra. A szökőkúthoz fordulsz, a csillogó részre kattintva felveszed a kulcsot. A ház bal oldalára kattintasz. Egy cicát látsz a képen. A kalapáccsal felvered előtte a járólapot a feje előtt. Találsz két darab fatekerőt. Lépj a ház elé. Kattints a ház jobb oldalára. Találsz egy szekrényt, amit a szökőkútnál talált kulccsal kinyithatsz. Benne van egy darab tekercs. A szekrényben talált egységeket on-ra állítottam. Lépj vissza a ház elé.

A SZOBÁBAN
Fordulj az ajtó felé. Az íjjal rácélzol az ajtóból látszó nagykapu fehér gombjára. Kilövöd a nyilat, és az ajtó felemelkedik. A szobában a fatekerőket helyezd el a jobb, és a baloldalon levő nyílásba. Tekerd meg őket egyszer. Felemeli kint az udvaron a szobrokat. Ebben a szobarészletben, három darab fecni van szétszórva. 1-1 darad a tekerők felett, és még egy a bal oldali lyukas kőben. Egyik valamilyen kardot említ. A falon van két kör lalkú szimbólum, mindkettőre súlytva a kalpáccsal kilyukad a fal, (de kardhoz nem jutottam hozzá.)

KINT
A szobrokra kell kattintani az oszlopok tetején. Most szemből látod azokat. Az egyik oroszlánszobortól elvehető egy darab zöld szarv, a másik oroszlán szobortól pedig egy zöld henger.

Itt pedig elakadtam.
Kerlés 2008. 02. 07. 20:57 | #11
19. zöld henger, 20. zöld szarv(?)
Előzmény: Kerlés (10) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 07. 20:15 | #10
14.-15. 2 darab fatekerő, 16. henger, 17. kalapács, 18. baba
Előzmény: Kerlés (9) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 07. 16:59 | #9
Amit eddig megtaláltam:
1. zöld gömb, 2. kék gömb, 3. kődarab, 4. piros láda, 5. szürke kulcs, 6. szigetelőszalag, 7. alaprajz, de nem lehet felvenni. 8. lapát (?), 9. sárga kulcs, 10. fehér kulcs, 11. íj, 12. feszítővas, 13. zöld bigyó
Előzmény: Kerlés (8) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 02. 05. 15:14 | #8
Angolul megvan a leírás, magyar nyelven sehol se találtam. :-(
-Click on the left statue and get the green ball.
-Go back to the main screen.
-Click on the right statue and get the blue ball.
-Go back to the main screen.
-Go to the right and get the crowbar
-Go back to the main screen.
-Click the box under the rope, and keep clicking it until the secret compartment underneath is revealed.
-Get the box!
-Go inside the temple.
-On the right side of the cabinet thing (bottom), there is a key. This key does not open the mysterious box.
-See the purple cushion? Click on it, then click on the hole. Note the leak in the pipe.
-In the far left hand corner of the ceiling, there is a panel. Click on it and use the crowbar on it twice to open it.
-Go back to the inside screen of the temple.
-See where the panel fell down? Click on it to remove it, then get the doll from underneath it.
-Go back up into the secret room.
-Click the black and white decoration until it is moved completely aside.
-Grab the hammer.
-Look at the scrolls on the bookcase.
-Use the crowbar on the rock until it moves far enough aside to reveal a hole.
-Click the hole and pick up the mirror.
-Go back to the bottom part of the temple and go left.
-Use the key on the top drawer.
-Get the black tape.

-Use the key on the bottome drawer.
-Look at the diagram for a laser cooling system.
-Go left again.
-Click on the brown box in the corner.
-Read the paper. (The sun god retired in the cave called “Amano-iwato”).
-Click on the right yellow box’s top.
-Read that paper. (Ohkuninushi created the world with little deity “sukuna-bikona”).
-Go left again.
-Go back to the drawers and then return to this panel.
-Pick up the trowel.
-Go back to the pipe and use the black tape to fix the leak.
-When the water drains, pick up the key.
-Go back outside and find the well. (left)
-click the shiny thing! it’s a key.

-Use the key from under the pipe on the box and get a green thing.
-Go back inside the temple. Click the box directly in front of you.
-Place the mirror on the box, then the green thing.
-Go back to the main part of the temple.
-Click on the big statue’s right hand (your left)
-Place the little doll in it.
-There will be a little cutscene. His eyes will flash and now they will glow!
-Click the statue’s feet and note the symbol down there.
-Go back to the secret room again.
-Read the purple scroll.

-Notice how the diagram on the left looks like the path in front of the temple?
-Go to the front of the temple and click on that spot until the tile is moved completely aside.
-Use the trowel on the dirt.
-Click on the hole and get the bow and arrow.
-Note the symbols by the picture of the god.
-Go back into the temple and back to the drawers. Click the right hand side and note the symbols there.

-Go left and use the hammers on the circle symbols on both sides of the door.
-Hammer again on the left one to reveal some wires.
-Go back outside of the temple.
-On the righthand side of the temple, there is a locked box.
-Use the other key you have to open that box.
-Grab the new circuit and insert into the hole you made on the other side of the wall.
-Go back and flip the switches on.

-Go back to the outside front of the temple and click the ceiling where the beams converge.
-Note the symbols.
-Go back inside the temple and turn around.
-Click the gate.
-Use the bow and arrow on the white button at the top.
-A cut scene happens. The gate will grow taller and emit a signal.
-Go back outside.
-Click the bell until a rock falls out.
-Click the box underneath the bell and get the rock. Note that when you click on the rock once it’s in the inventory, it emits these yellow lines.
-Go inside the temple and use the rock to light the candle
-Go outstide left of the green lion where the cat is
-Use hammer with left stone you will get two levers
-Go inside the temple
-put the levers on the yellow boxes left and right from the entrance
-activate them both
-Go outside and notice the raised lions
-Click on each of them an get a horn and a cylinder
-Activate the levers again and put the horn and the cylinder on the lions (horn:left, cylinder:right)
-Activate the levers again to raise the lions another time
-Go in the hole where you got the arrow and bow
-Use hammer on wall, get sword
-go inside the temple
-Put green thing, sword and mirror on the shrine
-Press button on shrine (the items opened it) a secret room opens
-use gun with candle
-use gun with the grey plate(left) several times to opened it. you’ll get an usb stick
-go into the secret room
-place green ball in left hole, blue ball in right hole
-put usb stick in slit
-click on green lines
-wait till everything loads and then type in the code. press enter
For the code:look at the symbols below the machine. Go to the main room and look at the drawers. click on the right side of the drawers. You will find the number corresponding to one of the symbols. The other symbols can be found next to the figures painted on the wall upstairs and in the cave. Look at where their right hand is pointing and think of them as hands on the clock to figure out the number they correspond to. The other symbol is on the roof where the lights intersect. Think of it as numbers on a clock again.




Lilu__cica 2008. 01. 26. 13:29 | #7
Magyar végigjátszása van valkinek?
Mo 2008. 01. 17. 22:36 | #6
http://www.freegamesnews.com/en/?p=1944
iit a végigjátszás akit érdekel, a 17es kommentben.
marhajó játék, de végigjátszás nélkül csak a feléig jutottam :S :(
Mo 2008. 01. 17. 21:46 | #5
honnan szereztél kardot? melyik falat kell ahhoz szétverni? vagy az nem az? kardot akarok!!
Móni 2008. 01. 17. 19:53 | #4
Köszi. Szereztem egy zöld csigaházat, de nem tudok vele mit csinálni + azt a piros kaput is megemeltem már, nem történt semmi, a szobor szeme is világít, de megint semmi...
Purple
Purple 2008. 01. 17. 19:30 | #3
ciccel semmit, de ha van kalapácsod akkor a feje mellett lévő követ szét tudod verni!
Előzmény: Móni (2) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 01. 17. 18:57 | #2
Nagyon nehéz!!! Felszedtemi az egyik járdakövet, szétkalapácsoltam a falat és találtam egy kardot, amit letettem az oltárra, de semmi se történt.A cicával mit kell csinálni?
Cicás 2008. 01. 17. 18:49 | #1
Van 2 gömbm,feszitővasam,dobozom,kőmüveskanalam,valami kő-vagy rögféle....és megálltam...Vlaki help!hogyan tovább? mit kell ezekkel csinálni? biztos egyszerű,csak én vagyok ....Cicás:-)