Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
RockerBandy 2011. 03. 11. 19:54 | #4
A nyomvatartott shiftes bombázás ment a chapter 0-ban is :)
Előzmény: termi-nator (3) 0 VÁLASZ
termi-nator 2011. 03. 09. 19:03 | #3
mea cupla

pár óra játék után rájöttem az új funkciókra, nagyon praktikusak

pl.:
- a robbantás funkció bekapcsólható fixre, ha a bekapcsoláskor nyomod a shift-et, és addig marad bekapcsolva, amíg nyomva tartod
- a szüneteltetés jóval egyszerűbb, mint az elődnél, meg lehet állítani a játékot és lehet szerkesztgetni közben, tehát idő mint a tenger :)

Ha valahogy meg lehetne oldani, hogy a bal sáv (a szörnyek rohamai) jobbra kerüljön a panel és játéktér közé és levelé mozogjon, az maga lenne a mennyország
Előzmény: termi-nator (1) 0 VÁLASZ
RockerBandy 2011. 03. 09. 17:03 | #2
Hű. az előzőt imádtam :)
Kíváncsi vagyok, ez milyen
termi-nator 2011. 03. 09. 13:11 | #1
Nagyon szerettem az előző részt. Sok hetet játszottam a játékkal. A mai napig játszanék vele folyamatosan, ha kicsit könnyebben lehetne irányítani. Magasabb szinteken a szörnyek felhergelésére elmegy az energia 90-95%-a, nem marad idő a játékra. Szerettem volna a tapasztalataimat (és javaslataimat) megírni a fejlesztőnek, de nem tudtam megszerezni az elérhetőségét.

Ez a játék hoz némi újítást, de a hardcore játékosokat nem fogja megnyerni, azoknak az előző verzió is gyakorlatilag korlátlan játéklehetőséget biztosított.