 A világ egyik legnagyobb teherautója. Motor: 169,5 literes, 16 hengeres,3300 LE (2460 KW); Súlya: 260 tonna, hasznos teher: 350 tonna; hossza: 20m, magassága: 6,88m (felemelt rakfelülettel: 17,07m), szélessége: 7,57m; kerékmagasság:3,35m... A világ egyik legnagyobb teherautója. Motor: 169,5 literes, 16 hengeres,3300 LE (2460 KW); Súlya: 260 tonna, hasznos teher: 350 tonna; hossza: 20m, magassága: 6,88m (felemelt rakfelülettel: 17,07m), szélessége: 7,57m; kerékmagasság:3,35m...
 Másik két haveja: Caterpilla r 797 és Liebherr T282.
			bandee1219			2008. 01. 13. 11:00 | #37
		
		Nem akksiról, hanem a nagy (általában diesel) motor termel áramot, amellyel meghajtják a kerekeknél lévő (4 ) motort.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			bandee1219			2008. 01. 13. 10:41 | #36
		
		Ja, meg nem túl gyors a végsebessége, de ha a tömeg/gyorsulás arányt nézzük, bármelyik sportkocsi zokoghat. Modjuk az elég furcsa, hogy "csak" 3300 lóerő jön ki egy 170 l-es erőforrásból, igaz, amire használják, így is megfelel.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Burdisgarage			2008. 01. 08. 00:30 | #30
		
		Kicsit off, de a Dakarra (ill. annak hiányára) való tekeintettel pár video a dűnék egyik "fődömpereséről", Jan De Rooyról. Az elsőn leelőzi dupla motoros teherautójával Ari Vatanent, aki 89-90-ban ugyanezzel az autóval megnyerte a versenyt:
http://www.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ
Kis csapatás nagy nyomatékkal:
http://www.youtube.com/watch?v=5NehEReONmg&feature=related
És amikor Jan De Rooy fia, Gerard elakad, jön a papa a 6×6-al és kihuzza:
http://www.youtube.com/watch?v=PewldfvlPqg&feature=related
On.
		http://www.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ
Kis csapatás nagy nyomatékkal:
http://www.youtube.com/watch?v=5NehEReONmg&feature=related
És amikor Jan De Rooy fia, Gerard elakad, jön a papa a 6×6-al és kihuzza:
http://www.youtube.com/watch?v=PewldfvlPqg&feature=related
On.
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Békatallér			2008. 01. 07. 21:47 | #29
		
		szerintem ilyen Frédi és Béni meghajtású=)! Subi-dubi rottty=D
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Békatallér			2008. 01. 07. 19:55 | #25
		
		Dizsibe valyon eljönne velem egy flancos lyányka, ha ilyennel mennék eléje, végülis nagyobb, meg drágább, mint egy limo=)...
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			.::JunKieEQ::.			2008. 01. 07. 15:36 | #17
		
		Kész szerencse, hogy szolrult beléd humorérzék.... ;)
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			X			2008. 01. 07. 15:29 | #14
		
		pár érdekes teherautós kép:
http://images.netbag.hu/20080107/15215330292.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215468855.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215460630.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215469968.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215410037.jpeg
		http://images.netbag.hu/20080107/15215330292.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215468855.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215460630.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215469968.jpeg
http://images.netbag.hu/20080107/15215410037.jpeg
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Tádi			2008. 01. 07. 15:11 | #9
		
		Csini kis járgány. Jaja, igazad van Közlegyény, sok medőt szállítanak vele, de lehet hasznos anyagot is, meg narancsot, banánt, kiskutyát na persze a Mikulás és a Jézuska is ilyet használ, csak hogy ne kapjon sérvet melóba menet:DD. Persze azok a külfejtések, ahol ezeket használják, azok hatalmasok. Képzeljétek el, mire lemegy meg feljön kétszer a bánya aljából eltelik egy műszak. Hogy mennyit eszik százon, azt nem tudom. Egy Caterpillar 100 tonnás dózer 600-800 lityi gázolajat harap be egy 12 órás műszak alat, ami még mindíg olcsóbb, mint robbantással jöveszteni, persze értsd úgy, hogy ez megy vagy két hétig:-). Nem elhanyagolható az, hogy így a törése és az aprításas a kőzetnek másabb. Nem voltak batárok, mondhatjuk így. Na, de legyen elég ennyi belőlem.
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	










