 - A Dolce & Gabban új reklámarca a sárkányok anyjaVan egy olyan is, amiben észak királya szerepel.
 - Gyere, fess egy képet a menzeszvéreddel!Mindenki úgy éli meg a női(es)ségét, ahogy jólesik. De ez a mainstream spirikörökben túlspilázott ősanyaság nekem már túlzás egy kicsit.
 - Tiri-tarka csemperuha az új divatLegalábbis a Dolce & Gabbana szerint, ráadásul elég borsos áron.
 - A párkapcsolatok csendes gyilkosa
 - Mit ér a nő, aki az első éjszaka után nem takarít ki?
 - Tavaszi trendek a divatbloggerek szerint
 - A Facebook felmérése szerint a szülők közül a kisgyermekes szülők lógnak a legtöbbet az oldalon.
 - Szakítani olyan, mint lejönni a kokóról. Legalábbis egy amerikai neurológus szerint.
 - Pénzügyi hűtlenség - amikor közös a párna, de a trezor már nem
 - Mire jó a steril ételfotó?Ha lenne az internetes szerkesztőknek valamiféle szakmai egyesülete, most jól kiraknák a szűrömet belőle. Mert én bizony azt mondom, hogy a beállított és agyonretusált kajaképeknek az égvilágon semmi értelmük nincsen.









