Az autóban dolgozik egy sávtartó elektronika, amely képes arra, hogy apró korrigálásokkal akkor is úton tartsa a kocsit, ha a sofőr valamiért nem tartja pontosan az úton. Mivel a legtöbb országban egyelőre törvény tiltja a sofőr nélküli autózást, ezért egy elektronika adott időközönként ellenőrzi, hogy a sofőr a kormányon tartja-e a kezét. Ez egy szenzor, ami a kéz a súlyát figyeli, és ha az nincs a kormányon, akkor lekapcsolja a rendszert.
Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt.
Egy idahói házaspár kezdett kísérletezni 2009-ben olyan napelemekkel, amik nagyon ellenállóak, és elbírják a legnehezebb autókat is.
Az ötlet viszonylag egyszerű: ilyen strapabíró napelemekre kellene lecserélni az aszfaltot az utakon - a legnehezebb kamionok is közlekedhetnek rajtuk, 113 tonnát bírnak el - így azok szinte folyton áramot termelhetnének. A napelemekben apró kis lámpákat, ledeket is elhelyeztek és mindegyikben van egy processzor is. Így az utak “felfestései” a zebrák, sávok bármikor gombnyomásra megváltoztathatóak.
„Volt egy férfi is egy nő, egy ideig együtt voltak, majd a nő szakított a férfivel. Ő bosszúból felbérelt két embert, hogy öntsenek savat a nő arcába. Örök életére megvakult, a férfit pedig 14 évre börtönbe zárták. A büntetése lejárta után aztán megkereste a nőt, összeházasodtak, és 34 évig boldogan éltek együtt. Őszintén, te nem akarnád tudni egy ilyen történetnek a hátterét?”
Megvan a tökéletesen folyadékálló felület - az olajakat, savakat, és egyéb, például biológiai veszélyt jelentő folyadékot is lepergeti magáról.
Mindkettő jogsiját elvenném, fekete autós meg börtön...