Zseniálisan trükkös árus
11 millió tévéről derült ki, hogy kémkedett
Az öngyilkosság legjobb módja: megpróbálni fegyvert eladni fekáknak
FatSnakeFoot | 2014.09.03. 11:53:29Újabb "átverés" a srácoktól. Nem nyugodnak, míg valamelyiket fejbe nem lövik.
https://www.youtube.com/watch?v=e6FWp-b9fwY
Jó
marketinggelcsomagolással még a limonádét is jó drágán lehet eladni...lb7 | 2010.09.22. 16:09:17hajrá igény!
A sztori "röviden": az MTV Szabadság téri székházát megvette az ÁPV Rt. 6 milliárdért az MTV-től. 4.5 milliárdért tovább adta egy "kanadai" cégnek. Bukott kapásból 1.5 milliárdot rajta.
Az MTV nem tudott kiköltözni az épületből, mivel az új nem készült el. Így évi 2 milliárdért visszabérelte azt, már kifizetett 4 milliárdot, s ki fog 2 milliárdot. Összesen tehát 6 milliárdot. A "kanadai" cég tehát már most nyert 1.5 milliárdot plusz ugye ott az épület, amit lakásokká alakít, s elad.
DE. Nem ér véget a történet.
Az MTV az új székházát nem megveszi, hanem bérli. 18 évre. Évente 3 milliárd forintért. (Havi 1 millió euró, azaz árfolyam ingadozás esetén lehet évi 3.5 milliárd forint is.) 18 év alatt kifizet 54 milliárd forintot 250 ft/euró árfolyamon. Mennyibe került az a bádog doboz? Max. pár milliárd - ha az alvállalkozókat nem húzták le. 18 év után azonban nem lesz az MTV tulajdona - hanem ekkor eldöntheti, hogy megveszi-e az épületet?!
Kinek a pénzéből? A miénkből. Ki nyer rajta? Egy csapat szélhámos politikus és "üzletember". Miért? Hogy fenntartsanak egy 5 %-os nézettségű kritikán aluli tévét.Noki | 2009.02.23. 15:10:15Szerintem amellett hogy a magyar ember alapvetően birka amellett, ez a stílus is amit te képviselsz kedves Erunder. Ha valamelyik nagy kereskedelmi tv csinálná ez, én is hagynám és nem érdekelne illetve nem foglalkoztatna a dolog, de egy kereskedelmi TV nem csinálna ilyen mert senki nem akar magának direkt keresztbe tenni. Ezért nagyon rossz az a stílus ahogy te hozzáálltál mert az nem csak az "Ő problémájuk" hanem mindenkié aki adót fizet, mert adókból tartják el az MTV-t. És ez a nyíltszínű rablást nem nagyon engednék máshol, vagy minimum okosabban csinálják. De ez, a "szarom le mert úgyse az én problémám" kezdetű dolog a birkaság kezdete!
A stb-ok szolgáltatják a marketing adatokat, a Samsungok meg Nagy Testvért játszanak.
Már ha van net, vagy WiFi elérésük...