
Több, mint 200 helyes megfejtés érkezett a Cukrosnéni nyereményjátékra és szinte mindenki 2 jegyet kért, így ki kellett sorsolnunk a 30 szerencsést. Szóval...
Kedves arnold19, Bagoly, Balpar, Balu 28, bearney, beni, Conscripter, Dawe, Dopamine, Fery alias Teszta, Jetko, Kolbi, kulika, kundakker, Leone 510, lime, Luflee, nemtombaje, PETTJ, petyamester, puting, soibegin, solberci, Spálya, Stellus, Tierno, Tyto, Vince Carter, xtatka, Yoki!
Nagy boldogság számomra, hogy ünnepélyes keretek közepette elsőként tudathatom veletek, hogy ti vagytok azon szerencsés 30, akik másodmagukkal meghívást nyertek a Cukrosnéni c. vígjáték premier előtti bemutatójára. (február 5., kedd 20 óra - Palace Lurdy Ház, 9. terem).
Figyeljétek a regisztrációnál megadott e-mail címeteket, oda továbbítjuk a bejutáshoz szükséges titkos térképeket és egyéb instrukciókat.
Minden nyertesnek gratulálunk és jó mozizást kívánunk!

A dél-indiai Tamil Nadu állambeli 34 éves férfi, Szelvakumar 15 éve hívta ki maga ellen a sorsot azzal, hogy agyonütött két párzó kutyát. Néhány napra rá járásképtelenné vált, megromlott a hallása és a beszédkészsége. Az orvosok tanácstalanok voltak, de végül egy asztrológus rájött, hogy a megölt kutyák lelkei rontották meg a férfit, és a rontást csak úgy lehet levenni, ha a férfi feleségül vesz egy kutyát.
Szelvakumar hosszú keresés után talált egy négyéves szukát, akivel a hindu szokásoknak megfelelő esküvő keretében egybekelt. A Szelvi kutyát a falubeli asszonyok száriba öltöztették, virágokkal feldíszítették, és bevezették a templomba. Az ifjú párt annak rendje és módja szerint pap adta össze.
A kutyamennyasszony nem lehetett teljesen meggyőződve, mert kereket oldott, úgy kellett felkutatni és visszavinni a vőlegényhez. A boldog férj - egy barátja szerint - csak addig akar együtt élni a kutyával, amíg el nem múlik az átok. Utána egy igazi mennyasszony után akar nézni.



Üdv! Nyitásnak itt a készülő gémizém: a Puddle (v1.0) alfaverziója. Kezelés: egérrel célozz és lőjj, nyíl billentyűkkel mozogj! Ja, és ne hagyd, hogy megegyenek ... (Tipp: az egyes ellenfél-típusok különbözően viselkednek, érdemes megfigyelni.) Majd felteszem a fejlettebb verzió(ka)t is, ha ti is (meg a sors is) úgy akarja. ;) Némi infó az angol felületről: START gomb: indítja a játékot NEXT gomb: következő szintre lép RETRY gomb: újrajátssza a szintet YOU WIN! képernyő: végigvitted a pályát YOU FAILED. képernyő: megpurcantál Health: életerő Time: pályán eltelt idő Kills: pályán legyilkolt ellenfelek Puddles: pályán levő tócsák száma TOTAL SCORE: eddigi összpontszám (csak teljesített pályák) SUR:5:AL: ennyi időt éltél túl eddig (csak teljesített pályák) ANNIHILATION: ennyi pacát mészároltál le idáig (csak teljesített pályák) FAILS: ennyiszer haltál meg.

ok: lakcímkártyát kérek!
én: az nincs. hol tudok olyat csinálni?
ok: az okmányirodában.
én: nem ott vagyok??
ok: de igen.
én: akkor kérek egy lakcímkártyát!
ok: nem lehet, csak az állandó lakhely szerinti irodában.
én: miért? ott valami olyan adatot őriznek rólam, amit innen nem látnak?
ok: nem.
én: értem, de mióta kerül a jogosítványra a címem?
ok: nem kerül.
én: akkor miért kell lakcímkártya?
ok: az azonosításhoz.
én: de itt van a jogsim, az útlevelem.
ok: már csak a lakcímkártya kellene...
Rohadt dolog, amikor szopsz egy ilyen bürokratikus intézményben. Ezzel az üggyel most voltam másodszor az okmányirodában és még minimum kétszer mennem kell. Először csak időpontért mentem be, nem is lehetett emberrel beszélni, a gép adott egy sorszámot, 3 (!) hétre előre, pedig én már akkor elmondtam volna, hogy nincs lakcímkártyám.
Fizetem itt a sok adót, és ezt kapom érte...