

Sokan mennek szomorkodva haza, mikor nem sikerült a rutinvizsga. Eldőlt egy bója, ráhajtott a padkára, lefulladt az emelkedőn. Nos, nekik szánjuk ezt a mai videót, bizonyítandó mindig van rosszabb. Amíg nem hajtottatok ki nagy gázzal a pályáról egy betonfalon keresztül, miközben az oktató négykézláb igyekszik a kocsi után, nos addig nem volt rossz napotok!


Az OPOC (Opposed Cycle Opposed Cylinder) egymással szembefordítottt elektronikus vezérlésű kétütemű hengerekre épül.
A találmány több díjat is nyert, emellett Bill Gates is támogatja. A fejlesztők állítása szerint 50 százalékkal kevesebb alkatrész, és 50 százalékkal kevesebb üzemanyagfogyasztás érhető el vele a hagyományos belsőégésűekhez képest, ráadásul kisebb tömeggel és térfogattal.


Emlékeztek még (aki élt már akkor), hogy 1990-ben, a nevezetes taxisblokád előtt mennyibe került a benzin?
Segítek: 36 Ft volt egy liter. :)

A terv célja egy nukleáris meghajtású sugárhajtóművel felszerelt cirkálórakéta, ami atombombák tucatjait szállítva a földközelben képes lett volna háromszoros hangsebességgel repülni, az akkori légvédelem számára gyakorlatilag elháríthatatlanul. Az erőforrás kb. a paksi blokkok hőteljesítményének felét elérő hajtómű lett volna, amiknek a prototípusait többször ki is próbálták a project beszüntetéséig, gyakorlatilag végtelen hatótávoságot adva a rakétának.
A fegyer a bombák ledobása után is okozott volna károkat: az előre beprogramozott útvonal mentén repülve a hajtómű sugárzása beszennyezte volna az ellenséges területet, emellett a néhány száz méteres magasságban a hangsebesség többszörösével repülő tárgy az általa keltett lökéshullámmal összezúzta volna az útvonala mentén a meg nem erősített épületeket.


Vajon Magyarországon mi történne, ha az emberek egy ilyen szónoki emelvényre bukkannának a Hősök terén?

És hogy visz fel a koreai jómunkásember a huszadik emeletre egy ágyat és egy asztalt egyszerre?
www.dailymail.co.uk/news/article-2191292/Lima-apartment-block-planned-floating-swimming-pools-planned-Mexican-architects-DCPP.html