- Egy 1923-as évjáratú Ford T-model volánja mögött kapták gyorshatjáson Dave Stanisfield-et. A 67 esztendős sofőrt akkor került a trafipax látószögébe, amikor épp 35 mph-s sebességgel hajtott a megengedett 30 mph helyett. A férfi azzal védekezett, hogy autójában nincs sebességmérő és hogy fogalma sem volt róla, hogy autójával képes lehet túllépni a sebességhatárt.
Amikor öreg kockák összeülnek "zenélni"... na az büntet rendesen.
focuskoma | 2009.04.17. 23:45:28Júúúúj ezt imádom, eszméletlen hangulata van ennek a zenének.
- Amikor az egerek réme támadásba lendül, kő kövön nem marad! Női sikolyok, "ómájgád" és félelem hasítja át a levegőt! :D Mi is ketten háromfelé szaladtunk mikor láttuk! :Dbungle | 2009.04.09. 21:08:11Kéne is már egy WALL-E gép, ami eltünteti néha a szemetet. ;)
Amikor csak néhány lépés hiányzik...
Gabi69 | 2009.03.28. 15:46:24A hülye részege!!
Andy és Clare McInnes nagyon boldog volt, amikor befejezték az új tetőt az 1 millió fontot (327 millió forint) érő házukon, de nem sokáig örültek...
dacka | 2009.03.26. 17:14:42egy font- 323,64ft
1000000font - 323.640.000ft amúgy meg nagy poén. XD
Pinokkió... alternatív forgatókönyvvel. (Amikor apuci megcsömörlik a gyermekmeséktől és már nem bírja, csak keménydrogokkal.)
Ctx Twin | 2009.03.07. 12:44:48Kösz! Nem vettem észre, hogy HQ-ban van, de azt amúgy sem szereti a gépem. (P3/866 384MB GF3ti200) :(
Ilyen az, amikor hülyegyerekek potyognak az égből. :)
Maccoyi | 2009.02.09. 22:44:35Szerintem nem, inkább túl közel lehet az isten állatkertje. ;D
Mit csinálnak a bemondók, amikor épp nincsenek adásban? :)
bandee1219 | 2009.02.08. 21:50:22Súgóról olvasták! :D
Amúgy tényleg soká tarthatott 8O
Nekem, meg egy haveromnak volt egy elég hosszú kézfogásunk, még gyerekkorunkban, különböző filmekből vett fogásokat gyúrtunk össze. Az megvolt egy fél óra - óra alatt, de jóval rövidebb volt, mint ez.
Most akkor volt holokauszt vagy nem? Richard Williamson katolikus püspök állítása szerint nem voltak gázkamrák:
"Fred Leuchter szakértője volt a gázkamráknak.. Három gázkamrát tervezett az Egyesült Államok 50 államából háromnak, kivégzések céljából. Tehát tudta, miről van szó, és ő megvizsgálta a feltételezett Birkaneu-Auschwitzi gázkamrák maradványait az 1980-as években. A határozott véleménye az volt, hogy kizárt, hogy ezek az építmények valaha is emberek tömeges elgázosítására szolgáltak volna. Mert tudja a ciángáz nagyon veszélyes. Tegyük föl, hogy háromszáz embert elgázosítunk, akik egy kamrába vannak zsúfolva, s ruhát viselnek, már ha föltesszük, hogy ruhát viselnek; nagyon veszélyes kihúzni a holttesteket; akár egyetlen leheletnyi, mondjuk ruha alatt megrekedt mérges gáz megölheti az illetőt. Ahhoz, hogy be tudjunk jutni a kamrába, el kell távolítani a gázt a kamrából. Ehhez egy magas kéményre van szükség, ugyanis ha a kémény alacsony, a gáz visszaereszkedik az épület körül állókra és megöli őket. Elfelejtettem, milyen magasnak kell lennie, de ha volt ilyen, a kéménynek a nap jelentős részében hosszú árnyékot kellett volna vetnie, ám a szövetséges légi-felvételeken sosem lehetett látni ilyen árnyékot, sem kéményt. Ami Fred Leuchter számára a bizonyosságot adta, az a gázkamrák fölépítése. Megnézte az ajtókat, melyeknek tökéletesen légzáró képességűnek kell lenniük, különben a gáz kiszabadult volna, és megölte volna a kint lévőket. Az ajtók, amiket Auschwitzban mutogatnak a turistáknak, azok a legkisebb mértékben sem légmentesen zárhatóak."Laci | 2009.02.09. 14:31:03Addig is míg elolvaslak titeket, ti is olvassátok el:
http://www.szombat.org/botlatokovek+%E2%80%93+juniustol+magyarorszagon+is.html
Ne értem miért kell nekünk a drága orosz gáz, amikor Észak-Korea is tudná nekünk szállítani a kellő mennyiséget! :)
kishawer | 2009.01.19. 09:55:37:)))
nekünk volt egy régi 408-as Moszkvicsunk. Még elöl sem volt benne biztonsági öv.
a kersz úgy úgy szól hogy elöl kötelező belterületen is, lakott területen kivül hátul is kötelező bekapcsolni.
Ha gyárilag nincs benne (még helye sincs) akkor se használni se belezsreltetni nem kötelező. Ez veterán autóknál a veterán minősítés miatt nem is szabad "átaléakítani" mert a mínősitésen pontokat veszíthet. Tehát a fenti járműbe legalábbis magyar szabályok szerintsem kötelező sebességmérőt szerelni. Az a kár hogy ilyen autókon akar a törvény pédát statuálni a Kreszre fittyet hányó BMW és speed motorok világában.