Rámpa mozgatás közben dőlt el két daru Hollandiában, 20 ember sérült meg
A híd túl messze van ;)
közlegény | 2015.07.25. 10:47:41ilyen szituációkat hivatott áthidalni a turbo boost gomb
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20090301004714/knightrider/en/images/4/41/Turbo_Boost01.jpg
Ezúttal a giganagy vizeslufi belsejében
norbertvincze | 2015.07.25. 20:51:13pont véletlenül beleakadtál ;)
És ami a csend után történt, azt nem hittétek volna!
vadonka | 2015.07.24. 13:49:09bálnabuli :)
Üsddobos(t) ;)
közlegény | 2015.07.21. 13:11:32Darts Vétel, az indián dobos
Rocker Zs... izé.. Patrik a Balaton Soundon
Lesz ennek folytatása is.Autós vs motoros ;)
„Looks like Gollum” :Dnorbertvincze | 2015.07.16. 17:32:53azt nem írtam, h törvényileg nem engedett, csak azt, h valamiért nem csinálják. És mivel nem csinálják (legalábbi s ohioban nem igen láttam), ezért lehet gollum barátunknak ez rendhagyó jelenség volt, és úgy gondolta, hogy szóvá teszi
- A hét idiótája: a 48 éves, kétgyermekes nyírkátai mérnökcég ügyvezetője, Cs. Sándor vonattal vágatta le a lábait, miután közel egymilliárd forint értékben kötött baleset-biztosításokat. Lebukott.shteer | 2015.07.13. 21:51:45Nagy a baj, de csak kilábal majd belőle.
Túlélte vagy nem élte?
Dmckayals | 2015.07.11. 13:01:00Sokan mondják, hogy a nascar unalmas, mert csak körbe-körbe mennek. Azért 200 feletti tempónál ilyen közel egymáshoz kell valamiféle tudás, hogy mindenre reagáljon a pilóta, ami körülötte történik. Nem tudom, miből van a kerítés, de annak ellenére, hogy a tartóoszlopok kitörtek, nem szakadt el, hanem megfogta a kocsit. Végül pedig érdemes megnézni a fedélzeti kamerás képen, hogy a baleset után mennyit lehet látni az útból...
Szerdán csillag született, Pumped Gabo hipnotikus táncától nem tud szabadulni az internet népe
bungle | 2016.01.10. 23:28:37http://ripost.hu/cikk-szakitott-pumped-gabo-csajozo-tanfolyamot-inditana
mert akkor kellene építeni egy olyan tartószerkezetet, ami elbír több tíz tonna változó terhelést, amíg be nem emelik és nem rögzítik az utolsó darabot is. és ezzel ott vagyunk, ahol a part szakad.
hidak, felüljárók, meg úgy általában minden nagy fesztávot áthidaló szerkezet építésénél pont az a bevett gyakorlat, hogy két alátámasztási/felfüggesztési pont közötti részt igyekeznek egy darabban berakni, mert ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszer.
"Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet?"
ezt most kétségtelenül elbarmolta valaki, ettől függetlenül ez is egy bevett gyakorlat.