
Várom az időszakot amikor idehaza is ilyen gyorsasággal (öt és fél nap!) javítják majd az utakat

BMW, nyári gumi, padlógáz
Na, ki sejti, hogy mi sül ki ebből?cila | 2016.11.18. 21:21:43Bicajjal járok,
amíg lehet.
Jöhet eső,
szél, vagy hideg.
Munkába is azzal megyek,
téli gumit még, nem lelek.
Fűtők, azaz sofeur-ök,
kíméljetek,
kíméljetek.

Interaktív térképen az ország útjainak átlagos napi forgalma
Demente | 2016.10.19. 14:19:38Tetszik a tervezett elkerülő berajzolása! Városunkban a "tűzhöz közeli" telekspekulensek hanyatt homlok ellentétes oldalon vásároltak nagy mennyiségű ingatlant! Valaki tévedett mikor ezt a térképet rajzolta. Kíváncsi lennék, az ingatlan árakra van e hatása, egy ilyen tanulmánynak?!

Ennél tahóbb sofőrt ritkán látni a romániai utakon!
Cableguy | 2015.09.30. 08:08:54Ha megnézitek akkor a Dácia már "menekül" a belső sávban a VW elől. azaz van valami előzmény. lehet hogy csak a Vw tolt le mindenkit.

Ezért (is) vannak a legjobb minőségű utak Oroszországban!
közlegény | 2015.05.13. 22:29:35szeszmunkások

Ha szeretnéd Magyarország fizetős útjait egyben, egy térképen látni, akkor ez az oldal neked való!
Megnézheted merre, meddig fizetős az M0, hogy a Miskolci elkerülő pontosan hol ingyenes és hogy hol is kell a megyei matricákat használni, hogy ne büntessenek meg.bungle | 2015.09.02. 16:11:15ptt küldte:
URL: http://fizetosutak.hu/traffipax
Szöveg: "A kiadott (kiszivárgott) telepített traffipax lista alapján elkészült a térképes nézete az állandó traffipaxoknak."

Budapestre tart az Uber, a taxisok rémálma
Európa-szerte tüntetnek a taxisok, utakat zárnak le, megbénítják a közlekedést. Mindezt egy okostelefonos applikáció, az Uber miatt, ami pár hete kapott 500 millió dolláros tőjeinjekciót, így a cég a világ legértékesebb startupja, 12 milliárd dollárra teszik a teljes értékét.
Egy nemrég indult magyar alkalmazás: iTaxik
Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt.
Egy idahói házaspár kezdett kísérletezni 2009-ben olyan napelemekkel, amik nagyon ellenállóak, és elbírják a legnehezebb autókat is.
Az ötlet viszonylag egyszerű: ilyen strapabíró napelemekre kellene lecserélni az aszfaltot az utakon - a legnehezebb kamionok is közlekedhetnek rajtuk, 113 tonnát bírnak el - így azok szinte folyton áramot termelhetnének. A napelemekben apró kis lámpákat, ledeket is elhelyeztek és mindegyikben van egy processzor is. Így az utak “felfestései” a zebrák, sávok bármikor gombnyomásra megváltoztathatóak.Tooni | 2014.06.19. 16:35:38Kedvenc bőbeszédű ausztrálom megdumálja magában miért bullshit a napelemes útburkolat.
https://www.youtube.com/watch?v=tJmnAWCasi4

Elindult a földfoglalás Kishantoson
Lezárták az utakat, és elkezdték beszántani a növényeket. Brutális támadás indult a földek ellen” - tájékoztatta a hvg.hu-t szombat reggel Ács Sándorné, a 452 hektáron 21 éve vegyszermentesen gazdálkodó Kishantosi Vidékfejlesztési Központ vezetője. Az Ángyán József által is támogatott biogazdálkodóktól tavaly ősszel vették el az állami földeket, mert a földbérlet-pályázatokon vesztettek. Az ügyben hűtlen kezelés miatt feljelentést tett a Greenpeace Magyarország, Kishantos védelmében több tucat civil szervezet, valamint az általános jogok biztosa is felszólalt.7sleeper | 2014.04.17. 22:51:12a négy mától basz
kétharmad =
baszhatod
(a leveles szavazás magas érvénytelenségét illetően érdekes lenne tudni, hogy kire szavaztak.)

Azt hittem a pingvinek jobban bírják a csúszós utakat...










Japánok két hétig mértek, jegyeztek és számoltak. S lőn, Következő nap:
Ott volt minden. Cső, annyi ember amennyi kell, daru földfúró, mit tudom én mi. És?
2 óra alatt megindúlhatott a forgalom.
Én olvastam a "Híd a Kwai folyón"-t. Hogy mit fejlődtek azóta a mérnökeik?