Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt.
Egy idahói házaspár kezdett kísérletezni 2009-ben olyan napelemekkel, amik nagyon ellenállóak, és elbírják a legnehezebb autókat is.
Az ötlet viszonylag egyszerű: ilyen strapabíró napelemekre kellene lecserélni az aszfaltot az utakon - a legnehezebb kamionok is közlekedhetnek rajtuk, 113 tonnát bírnak el - így azok szinte folyton áramot termelhetnének. A napelemekben apró kis lámpákat, ledeket is elhelyeztek és mindegyikben van egy processzor is. Így az utak “felfestései” a zebrák, sávok bármikor gombnyomásra megváltoztathatóak.
Egy buszvezető szemével
Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.imki | 2013.02.21. 20:20:49Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az autósok a gyalogosokkal szemben. Már akkor fékeznek, mikor közelítek a gyalogátkelőhöz. Igaz, Pesten nem nagyon járok, de vidéken akármerre jártam, igenis észrevehető volt, sőt, kifejezetten szemet szúró a korábbi (mondjuk 10 évvel ezelőtti) állapothoz képest. Még mindig gyakran előfordul velem, hogy várom, hogy elmenjen a kocsi, és csak pár pillanat után döbbenek rá, hogy engem épp enged át. Mindig meg szoktam nekik köszönni ilyenkor.
Szóval nem biztos, hogy az általánosításod ebből a zsempontból célravezető volt.
Hogy ehhez a rendőröknek mennyi köze van, azt nem tudom, de bizonyára azért van közük hozzá nekik is.

Eközben az orosz utakon...
Kelly416 | 2012.12.02. 20:08:42hmmm??? Ezen biztos nem. :)

Problémamegoldás az orosz utakon
justil | 2012.07.28. 00:56:11pоад рейдж rulez :)

Vigyázzatok a csúszós utakon... mert még titeket is felvesz videóra valami köcsög és jól kiröhög, ahelyett, hogy kirakna egy táblát. ;)
Purple | 2010.12.04. 20:05:57nem estem el, nem jött be a kívánságod Wallace :D pedig 10 centis tűsarkúban, bewhiskyzve sötétben mentem sokat :D de ha estem volna, röhögtünk volna egy jót, még ha fáj is

Vigyázzunk a csúszós utakon! Ha lehet, inkább vegyük fel a fókamozgást... ;)
+bonus videó: Kaposvár, Madár utca, 2010. január 5.
+ 2. bonus videó: egy kis szánkózás Lengyelországban.plantek | 2010.01.14. 15:54:36Hejjj ketten is megjárták a hadak útját:D azért az első majdnem kikerülte a taxicskát:)))

Hangya város
"A nagyon népes hangyacsaládnak nem elegendő egy fészek, hanem a főfészek közelében mellékfészkeket épít, ahonnan utak vezetnek a központba. Az utakon azután rendszeres és állandó járatok vonulnak." (Wikipedia)bungle | 2013.11.18. 21:07:31norbertvincze küldte (ua. mint a post, csak azt már törölték):
URL: http://www.youtube.com/watch?v=ozkBd2p2piU
Szöveg: "Hogyan is néz ki egy hangyák által épített földalalatti gigapolisz?
Kutatók folyékony cement segítségével felfedik a hangyák hihetetlen földalatti világának szervezettségét."

Mobil trágyadombok, guruló szeméttelepek az utakon.
Bubba | 2009.07.20. 11:49:09Ezek ám nem autók,nem! Ezek önjáró kukák! Nem kell hozzá kukásautó,csak egy pár proli, hozza a kulcsot, ha megtelik, márpedig megtelik, beül elgurul a szemét lerakó helyre, kinyitja az ajtót, és kiborul a szemét.

A legjobb kínai autók ;)
olcsibacsi | 2008.06.09. 21:14:13nincs ezekkel semmi baj, mennek nem? :P










https://www.youtube.com/watch?v=tJmnAWCasi4