
Lépcsőszörf
Ravennë | 2015.11.03. 21:10:45Akármennyire genyóság, azért a macsek testtartása, ahogy ül abban a dobozban, meg huppan egyet, eléggé rajzfilmbeillően fest. :D
Hajóba parkolás profin
loloppo | 2015.05.27. 18:11:218 altalanos? Szerintem ezt meg egy statikai mernok sem tudta volna precizebben megoldani, marmint ha a cel az, hogy a legminimalisabb rakodasi eszkozokkel kell bejuttatni a kocsit, daru es minden egyeb emeloeszkoz nelkul...

Az a fránya légellenállás! :D
Tóth József | 2015.04.26. 07:38:58"Lökhajtással" akart rásegíteni... nem jött be. :) ...ööö... ki. :) :)

Minek van rajta öv, ha nem tudja használni? ;)
sergi | 2015.03.24. 19:24:53Biztos személyesen ismerik a bayernből az Alaba gyereket,ő is alpesi néger.

Állítólag még ma is pszichológushoz jár... ;)
godzsy | 2015.02.24. 18:37:43Vagy a csaj nem tudta milyen riportot mentek készíteni és azt hitte, hogy már a kész csúszdát promózzák, közbe meg még csak félúton járnak. Az alján meg ott egy nagy szakadék. :D

Csak kikerültem a legyeket... :)
sergi | 2015.02.06. 15:01:01Ez csak a bemelegités,ezután jöhet a centrifuga.Ürhajóst nevelnek a gyerkőcből.

„A szemhéjad lecsukódik... egyre fáradtabbnak érzed magad... kellemes bágyadtságot érzel... mert ha nem, kikaparom a szemedet!” :D
Nusihusi | 2015.01.19. 05:07:44Igazi testvérpár:)

Cö-cö... még hogy az Arany Ászok jobban csúszik! ;)
PabY | 2015.01.13. 16:00:51hány kör után kopik el a láda alja vajon?

Ez aztán az izgalmas sípálya!

„Hülyének néznek?” - Vekerdy Tamás a mai magyar oktatásról
A magyar iskolarendszer arra kíváncsi, hogy mit nem tud a gyerek, a tananyag a döntő, pedig még az eminensek is elfelejtik a bemagolt leckék minimum 70 százalékát - állítja Vekerdy Tamás.norbertvincze | 2014.12.08. 03:58:17"Seymour Papert szerint a gyermek alaptermészete az érdeklődés és kíváncsiság, a tudás iránti vágy; ennek tekintetében óriási ellentmondás, hogy a gyerekek hihetetlen aktivitással és sikerrel tanulják meg pl. az anyanyelvüket, később más ismeretek megtanulása azonban sokszor hihetetlenül nehezen megy. Papert szerint ennek oka, hogy a társadalom nem szolgáltat a gyerekek számára elegendő ingert (építőanyagot) az ilyen területeken való piaget-i tanulás segítésére, vagy szolgáltat ugyan anyagot, de nem segíti azok felhasználását. Mivel a társadalom nem képes spontán módon olyan környezetet biztosítani, aminek segítségével minden létező probléma eseten létrejöhetne a tanítás nélküli tanulás, ezért hozza létre az iskolát. „Az iskolát olyan mesterséges és alacsony hatékonyságú tanulási környezetnek tekintem, amit a társadalom kényszerből hozott létre, miután az informális környezetek bizonyos lényeges területeken elégtelennek bizonyultak.”"
http://hu.wikipedia.org/wiki/Pedag%C3%B3giai_konstruktivizmus









