Vigyázat! A kürtszó vonzza a kamionokat. ;)
eospower | 2014.06.20. 22:42:31Az a kamion amelyik megfordul jól beleütközött a már need for speedben is tapasztalht láthatatlan falba.Mozis meglepi Hong-Kongban ;)
nemfogadelsemmit | 2014.06.11. 12:20:23nyilván a figyelemfelhívás itt a cél (nem az,hogy nekimehetsz egy fának mozizás közben).Hatásos,tetszett.
„Tudok egy rövidebb utat!”
1b0r90 | 2014.06.05. 08:28:45Bármilyen autósport esetében érdemes a kanyar külső ívén elfoglalni a helyünket nézőként, így akár ilyen izgalmas videókban is szerepet kaphatunk.
MotorDonorkerékpáros akcióban ;)Randal Graves | 2014.05.29. 15:46:10Nem ezek voltak, hanem a gyenge változatok. Meg volt már ford ficus, meg bmw x5 - x6 (nem láttam a hátulját, ő annál inkább az enyémet :) ) merci kisbusz is, aki erőlködött, az vicces volt :) Most ezek ugranak be, mind maga kezdeményezte a versengést, 1-2vel összeálltam, de nagyrészét kiröhögtem.
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.
Dr. John All klímaváltozással foglalkozó professzor, kutatása révén éppen a Himalája nepáli hegyén tartózkodott, amikor váratlanul egy gleccserszakadékba zuhant.
Súlyos kar és bordasérülése ellenére, 6 órás küzdelem árán sikerült a közel 21 méteres szakadék mélyéről a csúcsra jutnia, mely küzdelmét kamerával rögzítette.
A felvétel 2., 3., 4. része
Cikk az esetrőlDmckayals | 2014.05.27. 15:23:36Kicsit olyan, mint a 127 óra. Minden tiszteletem az övé!
Hoppácska! :)
Mimis | 2014.05.26. 09:09:00Balra indexelő autót balról nem előőőőőzünk... ;)
Gyorsan lerendezték a temetést is ;)
cila | 2014.05.09. 20:02:48Persze, azt már nem tudatják velünk (lásd: cenzúra) mit kiabált fel onnan lentről. Szerintem: 滚开 (baszdmeg)
Úgy látom nincs gond a fékkel...
velo | 2014.05.07. 21:07:57ez egyébként tényleg így van, a Volvo kamionoknak elég kemény vészfékezési rendszerük van
https://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY
Akárhányszor megnézem, mindig olyan érzésem van, hogy b+ nem fog tudni megállni...
Utolsó mondatok Facebook-ra: „Listening to Happy makes me HAPPY” ;)
Nusihusi | 2014.05.01. 00:42:16Újabb jelölt a Darwin díjra... Jó, hogy nem a vétlen sofőr halt meg miatta...
Gitárbalesetek
Csolt | 2014.04.07. 20:03:19Ilyen ez a rock szakma.