Gyorsan, olcsón, egyszerű megoldásokkal kémény bontást vállalunk!
CsNagy | 2008.04.06. 18:00:17És mi van ha csak félig akarják lebontani? Mondjuk takarja valami nagyfejes elől a kilátást, vagy csak lejjebb is akarják szennyezni a környezetet. Robbantással az nem nagyon menne.Ott fent jobb a levegő, teccikérteni.
rivaul | 2008.03.10. 01:03:54Valakinek biztos. De ha felkelek utána nagyon elverném azt a valakit aki "lesegített" az biztos. De az én verzióm az jobban tetszik :))))
Na ez elég hülye extrém sport. :)
exac64 | 2010.11.10. 09:57:32Azért megnéztem volna a srác arcát ha megcsúszik az egyik keze... Visított volna mint az újévi malac
- A világ egyik legnagyobb teherautója. Motor: 169,5 literes, 16 hengeres,3300 LE (2460 KW); Súlya: 260 tonna, hasznos teher: 350 tonna; hossza: 20m, magassága: 6,88m (felemelt rakfelülettel: 17,07m), szélessége: 7,57m; kerékmagasság:3,35m...
Másik két haveja: Caterpilla r 797 és Liebherr T282.bandee1219 | 2008.01.13. 11:00:24Nem akksiról, hanem a nagy (általában diesel) motor termel áramot, amellyel meghajtják a kerekeknél lévő (4 ) motort.
A felhőkön túl.
jumeirah | 2008.01.06. 17:13:52A 13. képen köd van :) A téli évszakokban majdnem minden reggel így néz ki. Szerinem csodálatos :P
Ez a japcsi olyat tud, hogy még egy Luflee-t... izé... lufit is kidurrant! (bocs Luf :*)
bandee1219 | 2008.04.01. 13:51:11Az a monitorból pofozós. Mindegy.
Kína építi a legnagyobb óriáskereket, a Beijing Great Wheelt. 208 méter magas lesz és jövő márciusban adják át.
ladyann | 2007.12.29. 18:49:00és erre ki fog felülni??XD
A világ legnagyobb ugrása!
Michael Fournier a világ legnagyobb ejtőernyős ugrására készül, 40 kilométeres magasságból.Lizsu | 2007.12.15. 12:20:10Értem én, hogy hülye vagy.
- Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.bandee1219 | 2007.10.10. 11:37:34Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
Leonid Stadnik, az ukrán óriás.