 - Amikor bekapcsolva marad a kamera az utakon
 - Az orosz szürrealitás az utakon még mindig nem ismer határokat
 - Nem akartam tudni, hogy ilyen őrültek is szaladgálnak az utakonCsakEgySrác | 2018.06.23. 11:15:35Az ilyeneket el szoktam engedni, engem is veszélyeztet. Rendes ember vagyok gondolok a szerv transzplantációra váró emberekre. Ilyen sofőrök ingyen adományoznak. Olyan hülyék és parasztok (hallani ahogy beszél, gémes kútról hordta a vizet a fazékba). Mi olyan sietős, mert kb + 20 km/h tudna gyorsabban menni, azon a szar úton.
 - Nem csak az utakon, vizen is tudnak az emberek hülyén közlekednihawkeye | 2018.01.20. 11:12:08A hajó vezetőjének nyilván béemvé/merdzsó/audija van, és hozzászokott, hogy mindenki eltakarodik az útjából....
 :)
 
 - Ausztrália elég fura egy helyPéldául simán belefuthatsz az utakon két bunyózó koalába.
 - Azért elég ijesztő, hogy ennyi hülye mászkál az utakonhawkeye | 2017.04.28. 09:45:112.50-nél egy meteor érkezik a bal felső felől...?
 
 - Tanítóvideó arról, hogy miért ne legyél paraszt az utakonrermo | 2016.12.05. 09:05:01.... vagy , megrendezett népbutító videó .
 
 - Ennél tahóbb sofőrt ritkán látni a romániai utakon!Cableguy | 2015.09.30. 08:08:54Ha megnézitek akkor a Dácia már "menekül" a belső sávban a VW elől. azaz van valami előzmény. lehet hogy csak a Vw tolt le mindenkit.
 
 Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt. Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt.
 
 Egy idahói házaspár kezdett kísérletezni 2009-ben olyan napelemekkel, amik nagyon ellenállóak, és elbírják a legnehezebb autókat is.
 
 Az ötlet viszonylag egyszerű: ilyen strapabíró napelemekre kellene lecserélni az aszfaltot az utakon - a legnehezebb kamionok is közlekedhetnek rajtuk, 113 tonnát bírnak el - így azok szinte folyton áramot termelhetnének. A napelemekben apró kis lámpákat, ledeket is elhelyeztek és mindegyikben van egy processzor is. Így az utak “felfestései” a zebrák, sávok bármikor gombnyomásra megváltoztathatóak.Tooni | 2014.06.19. 16:35:38Kedvenc bőbeszédű ausztrálom megdumálja magában miért bullshit a napelemes útburkolat.
 https://www.youtube.com/watch?v=tJmnAWCasi4
 
 - Egy buszvezető szemévelNálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.imki | 2013.02.21. 20:20:49Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az autósok a gyalogosokkal szemben. Már akkor fékeznek, mikor közelítek a gyalogátkelőhöz. Igaz, Pesten nem nagyon járok, de vidéken akármerre jártam, igenis észrevehető volt, sőt, kifejezetten szemet szúró a korábbi (mondjuk 10 évvel ezelőtti) állapothoz képest. Még mindig gyakran előfordul velem, hogy várom, hogy elmenjen a kocsi, és csak pár pillanat után döbbenek rá, hogy engem épp enged át. Mindig meg szoktam nekik köszönni ilyenkor.
 Szóval nem biztos, hogy az általánosításod ebből a zsempontból célravezető volt.
 Hogy ehhez a rendőröknek mennyi köze van, azt nem tudom, de bizonyára azért van közük hozzá nekik is.
 









