
Fafaragás: ázsiai szint
7sleeper | 2013.11.25. 19:57:38csak az biztos, hogy kis faszú csinálta
Gyermek kinézetű „guminőt” árult egy kínai webáruház
Egy élethű gyermek méretű guminőt, vagyis inkább gumilányt kínáltak beteg vevőiknek, amit így hirdettek meg: „gyönyörű fiatal lány, szexjáték férfiaknak”
Egyesek szerint a termék eltávolítása a megoldás, míg mások TB-re adnák a beteg perverzeknek. Ti hogyan vélekedtek erről?7sleeper | 2013.11.25. 20:00:00"nincen khmerem, elfo-gyót" ;-)

Egy gyógyszergyári vezérigazgatónak elege lett és elmondta az igazat a gyógyszergyárakról
Orvosok lekenyerezése, hatalmas profit, méregdrágán kínált filléres hatóanyagok, gyógyszerek nem tudományos tesztelése, a hatóságok megvesztegetése, kitalált betegségek, hatalmas marketingkampányok, sötét titkok, rengeteg pénz, amivel mindent el lehet tusolni, seregnyi károsult és szenvedő ember, akinek fogalma sincs, hogy minek is esett áldozatául...norbertvincze | 2013.11.14. 14:47:34náluk ezek név nélküli alkalmazotti bejelentések, akik akaratuk/erkölcsük ellenére, de a főnöki nyomás hatására résztvevői ezeknek a dolgoknak (pl night club-ba mennek levezetésként megbeszélni a megbeszélendő dolgokat).
És mivel ez szabályzat ellenes sok beosztott fél, és nem akarja magát kitenni a szabályszegésnek, ha mégis kiteszi ilyen formában bejelentést tesz (ha tesz).

Fifty Cent, avagy ha az élet citrommal kínál... a halálnak sem kell már a limonádé. ;)
POC | 2013.10.25. 07:29:13Így jár, aki túlzásba viszi a kapitalizmust. :D

Amikor az élet citrommal kínál... :)

CUTE-ALITY! ;)
T1B3R1U5 | 2013.10.22. 12:02:20A jó öreg "átesős" trükk! Én is mindig így térdelem fejbe az ellenfeleimet! ;)

Véletlenül rossz férfival szexelt a nászéjszakán
sahinel | 2013.10.18. 23:06:13Szerintem azért lett ekkora balhé, mert melléált inkább és pampogott minthogy elmondja miért is nem kereste:D Szerintem megérdemlik egymást:DDD

Kráteres sebeket vájnak áldozataik bőrén a gyilkos lódarazsak.
Errtu | 2013.10.19. 16:21:57A lángszóró az egyetlen, fegyver, mivel nyerhetek.
Elpusztítunk minden darázst, lárvát, kifejlett egyedet.
De ezeket itt kiírtani, csak egyetértésben lehet,
S ha elvégeztük kiírhatjuk: Darázsmentes övezet.
Nem vagy mostmár biztonságban, sem az utcán sem otthon,
Megtámad egy darázs horda, hogy össze-vissza szurkáljon.
Állj velünk hát egy csoportba, ellátjuk a sebedet,
Ha elvégeztük kiírhatjuk: Darázs mentes övezet.
A természet biztosítja terjedjen a világon,
Mindenhol meg telepedjen, fullánkjával csatázzon.
De nem sokáig tart már nekik ez az áldott állapot,
Minden ember velünk lesz és felégetjük váratok - Csak várjatok!
Mikor lesz már vége, darázs mentes végre?
Erre várunk régen, kipusztulnak végleg...
Ha megvalósul boldoggá tesz minden embert, gyereket,
Kimondhatjuk végre végleg: Darázsmentes övezet.

„Megszülte” ikertestvérét a kétéves fiú.
A kínai kisfiú gyomrában élt tovább parazita ikertestvére, aki akkorára nőtt, hogy a gyereknek már légzési nehézségei is voltak. A műtéti úton eltávolított magzat már 20 centi széles volt, gerince és végtagjai teljesen kifejlődtek.KeleMan | 2013.10.04. 11:23:38Ugye a műtétet a másik gyerek is túlélte? Mert kinek van joga eldönteni, hogy melyik gyerek éljen tovább!? ;)

Tsung Tsung, a kínai kis Mozart
imki | 2013.09.06. 10:20:24Szerintem még mindig jobb egy áriát előadni a tárgyaláson, még ha hülyén is néznek rád, mintha mondjuk sorozatos orgazmusaid lennének a tárgyalóasztalnál. Nem? :))
Egyébként egy gyereknek szinte mindent meg lehet jól tanítani. Még az is érdekelni fogja, ami egyébként nem feltétlen érdekelné. Ez 50%-ban az oktatón múlik, és csak a másik fele az adottságból eredő érdeklődés. Én pl. az egyik tantárgyból elég sokáig csak a "futottak még" kategóriába tartoztam, ugyanúgy értelmetlennek tartottam, mint szinte mindenki más az orszályból. Utána kaptunk egy új tanárt, aki valami félelmetesen jó stílusban adta elő a tantárgyat. És rájöttem, hogy tetszik nekem ez a tárgy, és onnantól rövidesen osztályelső lettem belőle. De a többiek nagy részét is magával ragadta az órán, imádtuk azt a tantárgyat, amit azelőtt utáltunk.
Szóval sok múlik azon is, hogy hogyan adják elő, meg hogy mennyire van motiválva az ember. Ez pedig felerészt a tanártól/oktatótól függ.
Persze mindettől függetlenül hasznos, ha a gyerek valóban azzal foglalkozik, ami érdekli. Az általános műveltség lényege nem csak az, hogy rálásson az ember a világra. Hanem az is, hogy felkeltse az érdeklődését az iránt, ami valóban tetszik neki (amit addig esélyes, hogy nem is ismert). És az óvodai nevelők, általános iskolai tanárok felelőssége (na meg a szülőké) pont itt van. Ha a gyerek iskolában megutálja a tanulást és egy tantárgyat sem szeret, az megszünteti benne a motivációt. Márpedig hatékonyan tanulni csak úgy érdemes, ha van motiváció is. (És persze ez később, a középiskolában is fontos lesz.)
Amit úgy tanul az ember, hogy érdekli is (motivált), azt akár ötöd-tizedannyi idő alatt meg tudja tanulni, ráadásul akár egy egész életre megjegyzi; nem úgy, mint egy átlag humán érdekeltségű gyerek az átlag matektételt, amit érettségire bemagol, majd két héttel később már nem is tudja.
Ma amit a diákok megtanulnak középiskolában, annak 90%-át elfelejtik pár év alatt. Ennek így tényleg semmi értelme.
Ahogy én csinálnám, az annyi lenne, hogy általános iskolában valóban általános dolgokat tanulnának; alapműveltséget szednének magukra (és itt kialakulna bennük, hogy mi érdekli őket). Itt nagy hangsúly van azon, hogy az általános iskolai tanárok a saját tantárgyukat úgy adják elő, hogy a gyerekeket valóban érdekelje is az adott tananyag. Ez nem könnyű, ehhez valóban jó tanárok kellenek.
Utána középiskolában már ezt az általános műveltséget egyáltalán nem erőltetném. Kár ezt nyomni, amit megtanítanak ott neki, annak 90%-a úgyis pár év alatt elvész - ergo elpazarolt idő.
Helyette lenne mondjuk 30 órájuk egy héten - annyi bőven elég (max. délután szakkörözhet, sportolhat, amit akar, de nem kötelező jelleggel). Ebből a 30-ból:
- 5 "tesi" (nem a hagyományos, inkább ebéd előtti kis aerobik-taichi-jóga-akármi jellegű "átmozgatás", lényege az egészség fenntartása - ha sportolni akar, azt inkább délután tegye, vacsora előtt egyébként is egészségesebb)
- 1 osztályfőnöki
- 4 olyan tantárgy, ami a köznapi dolgokra készíti fel (jogi ismeretek, pénzügyi ismeretek, stb.)
- 20 meg szabadon választható, jóformán bármi. Persze választani kell, de ő dönti el, hogy mit. (Itt mondjuk gimnáziumra gondolok - szakiskolákban ott értelemszerűen eleve meglenne, hogy mit választhat, mert az nem általános középiskola, nem a felsőfokú végzettségre készít fel). Ebből mondjuk 4 órát kötelezően valamilyen idegen nyelv kell, hogy legyen. A többit a gyerek dönti el, és év végén mindig változtathat, ha esetleg mégis más érdekli.
Teszem azt egy orvosi egyetemre készülő gimnazista választ heti 6 óra biológiát, 2 kémiát, 2 fizikát, 2 matekot, 2 latint, 2 informatikát, meg 4 angolt. Persze egy 600 fős suliban nem lehet megoldani mindenki kénye-kedvét. De adott dolgokra "előkészítő" csoportokat lehet kialakítani javasolt órákkal. Lehetne orvosi csoport, közgázos, idegenforgalmis, jogászos, stb. És egy tantárgyból nem az számítana, hogy hányadik osztályba jár a gyerek, hanem az, hogy hány órát vett már - így az átjárhatóság is megoldható (ha éppen 2 év után meggondolja magát, hogy mégis más érdekelné). Az érettségi sem magyar-matek-töri-nyelv-választott tantárgyakból állna. Minek érettségizzen töriből, ha az mondjuk nem is érdekli? Helyette választ 3 tantárgyat, meg plusz valamilyen nyelvet - ő döntené el.
Na persze ehhez sok tanár kell, és szükséges, hogy azok jó képességű, elhivatott és a szakmájukban is kiváló tanárok legyenek. ... Magyarán megint csak álmodoztam, mert ilyen ebben az országban, ebben az évszázadban tutira nem lesz! :)









