Egy 1923-as évjáratú Ford T-model volánja mögött kapták gyorshatjáson Dave Stanisfield-et. A 67 esztendős sofőrt akkor került a trafipax látószögébe, amikor épp 35 mph-s sebességgel hajtott a megengedett 30 mph helyett. A férfi azzal védekezett, hogy autójában nincs sebességmérő és hogy fogalma sem volt róla, hogy autójával képes lehet túllépni a sebességhatárt.
A General Motors és a Segway ma bemutatta a Personal Urban Mobility and Accessibility, azaz PUMA nevű prototípusát. A kétkerekű, elektromos hajtású jármű mindössze 150 kilogrammot nyom, egy felöltéssel mintegy hetven kilométert tesz meg és hetven km/h-s végsebességre is képes két elektromotorja segítségével.
Békatallér | 2009.04.08. 19:59:50Na, nesze. Még csak véletlenül se gyalogoljon az ember. Vaagy próbálja ki falun! :D

Mindenki ismeri a világ egyik legnagyob adathordozó gyártó cégét: a TDK-t.
Ennek ellenére a magyar honlapjuk annyira visszataszítóan ronda és ősi, hogy úgy éreztem ezt nektek is látnotok kell. Még a dátumot sem képesek javítani (2002 óta)!
(jelenleg "109. Aprilis 3. Péntek" van, mai látogatóik száma 4, összes látogatóik száma 2002. 06. 21. óta: 16513, kiváncsi vagyok ez hogy változik... bungle)Purple | 2010.08.02. 11:05:46webdizájn és bölcsességáradat a javából :D
http://www.universe-people.com/

Egy feketeöves karatemester deszkatörése érintés nélkül.
(Fake vagy esetleg telekinetikus képesség? Rátok bízom a választ. ;))
Tippeljetek mire képes ez a Tomahawk hangfal!
Laci | 2010.11.29. 10:20:58Némi nyugtalanságot ébreszt bennem, ha elmegy mellettem egy karosszériájában reszektő bumm-bumm-BMW. Olyankor felötlenek bennem bionyos kérdések, úgymint:
- Nem kár ezért az 50000 euro-s kocsiért - mindjárt szétesik?
- Lehet a sofőr már megsüketült, ezért hangosította fel, avagy szeretné, ha mi is élveznénk amit ő már nem tud...?
- ?

Svéd turisztikai film 1936-ból
A 10 és fél perces alkotás 1936-ban készült és van benne minden: légifelvételek, Halászbástya, díszőrség, Lánchíd, néptánc (kötelékben végrehajtott borospalack-szlalom, már ezért érdemes megnézni!), Hősök tere, Nagy-Magyarország virágokból, Vajdahunyad vára a Városligetben Egy több mint hetvenéves, a magyar székesfővárost bemutató turisztikai filmre bukkantak a svéd közszolgálati tévé archívumában. A *Bada i Buda*, azaz Fürdőzz Budán! című, tíz és persze fő attrakcióként Budapest fürdői, melyeket a riporter a világ legszebb fürdőinek nevez Európa legszebb városában.
A minősége nagyon jó, a képek hihetetlen frissességükkel azt a benyomást keltik, mintha ott, vagy inkább AKKOR itt lennénk! Valóságos időutazás! Régi Böske-híd, régi autók, régi fürdőruhák, régi hullámfürdő(!), régi falombok régi szélben, stb. Oh! Megjegyzendő, hogy még üresek a domboldalak! Ahhoz képest ma már hogy teleépült.
(Nem volt szívem átírni az eredeti szöveget. Cableguy)brandboy | 2009.04.02. 07:35:09Kár, hogy nem sikerült ennyire szépen visszaépíteni se a Parlamentet, se az Erzsébet-hidat, és még sok-sok mindent. :(
Senki le se szarná Prágát, ha eredeti nívójában építették volna föl Budapestet.

Ez pedig egy kevésbé környezetkímélő trike amit egy Hemi motor hajt! Hogy egyesek miket nem képesek összetákolni... :)
noartis | 2009.02.08. 12:02:27ök szivinfartust kapnak

Most akkor volt holokauszt vagy nem? Richard Williamson katolikus püspök állítása szerint nem voltak gázkamrák:
"Fred Leuchter szakértője volt a gázkamráknak.. Három gázkamrát tervezett az Egyesült Államok 50 államából háromnak, kivégzések céljából. Tehát tudta, miről van szó, és ő megvizsgálta a feltételezett Birkaneu-Auschwitzi gázkamrák maradványait az 1980-as években. A határozott véleménye az volt, hogy kizárt, hogy ezek az építmények valaha is emberek tömeges elgázosítására szolgáltak volna. Mert tudja a ciángáz nagyon veszélyes. Tegyük föl, hogy háromszáz embert elgázosítunk, akik egy kamrába vannak zsúfolva, s ruhát viselnek, már ha föltesszük, hogy ruhát viselnek; nagyon veszélyes kihúzni a holttesteket; akár egyetlen leheletnyi, mondjuk ruha alatt megrekedt mérges gáz megölheti az illetőt. Ahhoz, hogy be tudjunk jutni a kamrába, el kell távolítani a gázt a kamrából. Ehhez egy magas kéményre van szükség, ugyanis ha a kémény alacsony, a gáz visszaereszkedik az épület körül állókra és megöli őket. Elfelejtettem, milyen magasnak kell lennie, de ha volt ilyen, a kéménynek a nap jelentős részében hosszú árnyékot kellett volna vetnie, ám a szövetséges légi-felvételeken sosem lehetett látni ilyen árnyékot, sem kéményt. Ami Fred Leuchter számára a bizonyosságot adta, az a gázkamrák fölépítése. Megnézte az ajtókat, melyeknek tökéletesen légzáró képességűnek kell lenniük, különben a gáz kiszabadult volna, és megölte volna a kint lévőket. Az ajtók, amiket Auschwitzban mutogatnak a turistáknak, azok a legkisebb mértékben sem légmentesen zárhatóak."Laci | 2009.02.09. 14:31:03Addig is míg elolvaslak titeket, ti is olvassátok el:
http://www.szombat.org/botlatokovek+%E2%80%93+juniustol+magyarorszagon+is.html
Kevesen tudják, hogy a férfiak is képesek szoptatni a gyerekeket (és most nem a katolikus papok és ministránsfiúk kapcsolatáról beszélek!) :D Szerintem pl. Steiner Kristóf is apatejen nevelkedett...Mr.T. | 2009.01.25. 00:24:18Jaja, jogos! Szopjanak a munkahelyen meg még otthon is a gyerekkel szenvedjenek? A nagy frászt, ez már sok! :D:D

Force Trainer - az erő veled van? :) Agyhullámokat elemző játék kis jedi palántáknak...
"Ahhoz, hogy Luke Skywalker bőrébe bújhassunk, nem kell más, mint feltenni a headsetet, és erősen koncentrálni. A mini EEG-rendszer a hajas fejbőrre helyezett kis ellenállású elektródákkal regisztrálja az agyi aktivitást. Ha mindent jól csinálunk, a headset jelet küld és a labda a befújt levegő hatására felemelkedik. Az agyhullámokkal irányított játékok lehetnek a jövő nagy slágerei. A Force Trainert létrehozó Uncle Milton Industries cég mellett a Mattel játékipari óriás is fejleszt ilyen elven működő szerkezetet. Ez még jobban próbára teszi majd képességeinket: akadálypályán kell végigvezetni egy golyót a jedi-tanoncoknak."










nekünk volt egy régi 408-as Moszkvicsunk. Még elöl sem volt benne biztonsági öv.
a kersz úgy úgy szól hogy elöl kötelező belterületen is, lakott területen kivül hátul is kötelező bekapcsolni.
Ha gyárilag nincs benne (még helye sincs) akkor se használni se belezsreltetni nem kötelező. Ez veterán autóknál a veterán minősítés miatt nem is szabad "átaléakítani" mert a mínősitésen pontokat veszíthet. Tehát a fenti járműbe legalábbis magyar szabályok szerintsem kötelező sebességmérőt szerelni. Az a kár hogy ilyen autókon akar a törvény pédát statuálni a Kreszre fittyet hányó BMW és speed motorok világában.