Ha a barátnőd gokartozni akar, előbb tanítsd meg vezetni
Bandy86 | 2016.11.29. 03:24:25Ha a barátnőd gokartozni akar, ne állj az útjába mert elüt a g*c*be...Oktatóvideó a bukósisak fontosságáról
lilaflexninja | 2016.11.16. 14:10:00Ha én rámpát építenék, akkor az indulási rámpa nem lenne alacsonyabban se alacsonyabb az érkezésinél, vagy ha már igen, akkor büdös nagy gyorsasággal próbálnám a dolgot.
Kínában mesterséges fület növesztettek egy férfi karjára
SilAsh | 2016.11.12. 18:50:22Én meg olyat láttam, hogy egér hátán péniszt... ^^
Hogyan NE vontassunk!
Parafadugó | 2016.10.31. 17:33:31Ez tökéletesen megfelel egy oktatóvideónak is :D
Back to the future brazíliában!:)
Ilyen az, amikor a KRESZ tábla életet ment
Ditpet | 2016.10.16. 11:48:44Szerintem a targonca villája lehetett.
Vannak sofőrök, akik számára nincs lehetetlen
szomi1 | 2016.10.12. 08:26:37Később biztos bántották szegényt :D
TE mit választanál?
Dilemmák, amelyekkel egy vezető nélküli autónak, de adott esetben bárkinek lehet, hogy meg kell küzdenie.Gábor-79 | 2016.10.07. 22:37:49Nos, AMIKOR én kerültem hasonló helyzetbe, akkor egyszerű volt a döntés:
vissza egyesbe, és irány az út széle. (nekem ott szalagkorlát volt, gyorsabban megállította az autót mint a fék.)
Ráment a váltó, és a motor, valamint az autó jobb oldala, de senki sem halt bele.
A másik, amit figyelembe kell venni: aki más által irányított járműbe száll, legyen az autó, busz, metró hév, repülő, hajó, vagy akár okosautó, az lemond minden önrendelkezésről az események irányításával kapcsolatban. Lemond a közlekedési jogairól, és kötelességeiről is, tehát csak tehetetlen szemlélője az eseményeknek.
És ezzel együtt lemond arról a jogáról hogy egy esetleges döntési helyzetben a saját életét védhesse.
(Volt erről egy érdekes novella, mikor emberek ezreit ejtette foglyul egy hacker az önjáró légiautók rendszerét használva. Sajnos a címe nem ugrik be.)
Innentől kezdve minden esetben a vétlen élőlényeket kell védeni, nem azt aki kényelmi szempontok alapján lemondott az önrendelkezésről.
És végül: buszoknál már régóta használnak indukciós féket, ezt be lehetne építeni vészfékként, akár manuálisan bekapcsolhatóra, függetlenül az automatikától.
Akciófilmbe illő ez a szerencsés majdnem baleset
Durva szembesítés: ezért ne mobilozz vezetés közben