
Kasszás Erzsivel sokkol a CBA új reklámja
Egészen szürreális élmény a videó, és egyben igazi atombomba a reklámszakmának, abban az értelemben, hogy pusztító ereje van a cégre nézve.
A Rolex is készült az Oscarra
Az egyperces reklám igazából egy olyan szupervágás, amiből az derül ki, hogy a Rolex márka szinte szerves része a filmeknek.
Lehet, hogy sok beteg dolog van a japánoknál, de a reklámozáshoz nagyon értenek
norbertvincze | 2017.02.24. 08:56:16sztem is értenek hozzá, meg máshoz is :)

Semmi különös, csak egy sima turisztikai pr videó Hawaiiról
Ami egyébként iszonyatosan látványos és egyből kedved támad tőle oda utazni.
A gyümitől én is szárnyalok egy ideig... Igaz, az főzött és lepárolt. ;)
lilaflexninja | 2017.02.21. 12:36:32Szerintem kamu

Ez a Pringles reklám nem véletlenül nem kerülhetett levetítésre a Super Bowl alatt

Maestro Burger rendeléshez zenekar is járt néhány szerencsésnek a holland a McDonald's-nál

2016 legjobb, legrosszabb, legviccesebb, stb. poszterei

Az idei Super Bowl reklámokról már volt egy poszt
Ám a 84 Lumber cég kisfilmje, ami odaver Trump bevándorlás ellenes politikájának, mégis megér egy külön posztot
Az összes idei Super Bowl-os reklám










hozzászólva ahhoz, hogy direkt szar reklámokat csinálnak, hogy aztán majd beszéljenek róla.... Jó lenne, ha így lenne, akkor nyugodtabb lennék (mint reklámos-marketinges), de sajna az van, hogy ezek a reklámok maguktól szarok. Mert ez volt az igény. Mert nem az internet trollkodó mémező népének készülnek, hanem a barátok köztöt és a mi kis falunkat, netán a sztárban sztárt néző embereknek. Azokat célozza meg, azoknak akar tetszeni. És ezek a reklámok viccesek és megkapóak akarnak lenni. Az hab a tortán, hogy ha felkapják, és beszélnek róla, de sajna ahhoz elég szarok, és a készítők és megrendelők is elég ízléstelenek és hülyék voltak, hogy direkt vírus reklámot csináljanak. Lsd, fluimucil kölyköt leszinkronizálták tűrhető hangúra. Mert nem az internet számít, hanem a nép. És ha Juli néni azt mondja, hogy idegesítő, akkor változtatnak.