Egy 1923-as évjáratú Ford T-model volánja mögött kapták gyorshatjáson Dave Stanisfield-et. A 67 esztendős sofőrt akkor került a trafipax látószögébe, amikor épp 35 mph-s sebességgel hajtott a megengedett 30 mph helyett. A férfi azzal védekezett, hogy autójában nincs sebességmérő és hogy fogalma sem volt róla, hogy autójával képes lehet túllépni a sebességhatárt.
Hülye Tamás és a stop motion... :D
jethro | 2009.04.22. 21:34:59hehe defektes ikeás ülés :D

Chevrolet Camaro "Death Race stílusban" a moszkvai tuning kiállításon.
Frankie_Wilde | 2009.04.17. 21:23:18engem az jobban érdekel h vajon ebben is egy V8-as 5.7literes 600 ló körüli szív dobog?
Mert ez egy '77-es z28-as camaro ha jól látom, de amúgy nagyon ott van:D:D
Iráni fiatalember mutatja be nekünk a Freestyle Neander-völgyi Stand Up trükköt előember testtartással, pápát szégyenítő áldás osztó mozdulattal megfűszerezve. :Dfocuskoma | 2009.04.17. 23:39:18Elég nagy retardált lehetsz...

Egy példa, hogy mit tesz a túl sok Need For Speed: Most Wanted a nőkkel... :D
Mondjuk a riporterek gágogása helyett jobb lenne a szokásos "Benny Hill zene" (Yakety Sax). ;)
"Rakétaautó". :)
Nusihusi | 2009.04.12. 22:54:08Szerintem jó ötlet:) Ha valaki egy ilyennel végigmenne a Hungária körútonXD

Zeppelin léghajó négy keréken a Hondától!
Laci | 2009.04.11. 00:12:43Most átmegyek Magdi nénibe:
Ahol én élek, ott szűk utcák sűrűn előfordulnak s még ott is parkolnak! az utca mindkét oldalán! Ide, KELLENE egy olyan autó, ami oldalt keskeny, felül magas, elől a sofőr, hátul négy emeletes fekvőhely az utasoknak. És nagyon-nagyon jó lengéscsillapító a rengeteg gödör miatt.

A General Motors és a Segway ma bemutatta a Personal Urban Mobility and Accessibility, azaz PUMA nevű prototípusát. A kétkerekű, elektromos hajtású jármű mindössze 150 kilogrammot nyom, egy felöltéssel mintegy hetven kilométert tesz meg és hetven km/h-s végsebességre is képes két elektromotorja segítségével.
Békatallér | 2009.04.08. 19:59:50Na, nesze. Még csak véletlenül se gyalogoljon az ember. Vaagy próbálja ki falun! :D

Úgy látom más országokban is vannak kátyú problémák. :D
(A kép innen...)KarlHammer | 2009.04.18. 15:26:28Ez nem holmi kátyú....KRÁTER:D:D

Önnek 3 új üzente érkezett... avagy bosszú az autókon a gazdáik miatt.
bungle | 2014.09.07. 10:44:43http://index.hu/belfold/2014/09/06/targoncaval_allt_bosszut_fonoke_audijan/










nekünk volt egy régi 408-as Moszkvicsunk. Még elöl sem volt benne biztonsági öv.
a kersz úgy úgy szól hogy elöl kötelező belterületen is, lakott területen kivül hátul is kötelező bekapcsolni.
Ha gyárilag nincs benne (még helye sincs) akkor se használni se belezsreltetni nem kötelező. Ez veterán autóknál a veterán minősítés miatt nem is szabad "átaléakítani" mert a mínősitésen pontokat veszíthet. Tehát a fenti járműbe legalábbis magyar szabályok szerintsem kötelező sebességmérőt szerelni. Az a kár hogy ilyen autókon akar a törvény pédát statuálni a Kreszre fittyet hányó BMW és speed motorok világában.