Kifogástalan állapotú, keveset használt forgótányéros, 18 l-es Whirlpool mikrosütő eladó.
De hogy kerül a mikróba egy klumpás grillcsirke? Olvasd el a kommenteket és megtudod!
Az úriember egyébként árul tévét is!A kínaiak legnagyobb felfedezése a papír óta: hogyan válasszuk szét a tojás „belső alkatrészeit” jól?
Persze csak ha nincs egy ilyen eszközünk. ;)Ssch | 2012.08.26. 22:26:57de akár merőkanállal is lehet:
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E3aRvxiaKW0#at=44
Steve Kardynal ismét mosolyt (meg egyéb érdekes arckifejezést) csalt pár ember arcára a Chatroulette-en :)
Botos Vendel | 2012.08.14. 02:32:26ugye ezt nem értem énse!!!!! a 1'08 asnak nem vot csalodás sööt....
Best of Izé - az összes izé egy helyen
Érkezett a tulajdonosoktól egy kérés, hogy a külföldi Pinterest mintájára csináljunk egy oldalt, ahol az összes Izé + aloldal (Art, Autó, Film, stb.) szerepel, a képernyőt kitöltve. Megcsináltuk. Nézzétek meg, ha valamilyen hibába, problémába ütköztök, legyetek szívesek írjátok meg! Ott egyébként - egyelőre ;) - reklám nélkül meg tudjátok nézni a postokat, talán gyorsabb is, meg nagy képernyőn kényelmesebb...Tooni | 2012.11.20. 20:07:41novégre! már csak a rádiót kell vhogy buherálnom...
A menyasszony túl hamar benedvesedett ;)
- A dél-afrikai Die Antwoord legújabb klipje, a Baby's On Fire. (szerintem eddig ez sikerült a legjobban). Egyébként voltak már Izén, a bünti jelzővel azért tudnék vitatkozni. :Djackherer77 | 2012.06.14. 21:02:31Nekem bejön bébizonfájör. :)
A lengyel TV-s show műsor szavazását, a Koko Euro Spoko címmel megáldott dal nyerte, és ezzel a 2012-es EB hivatalos himnuszává vált. A Jarzebina által énekelt szám magyarul azt jelenti, hogy „Ne gondold bátyám, hogy nem jön össze. Nővérkém, ne aggódj, megnyerjük az Eurót.”
A szurkolók tetszését nem igazán nyerte el a szavazáson kiválasztott dal.
Egyébként az EB hivatalos dala hasonlóan fülbemászó taktusokkal büszkélkedhet.eNMi | 2012.05.30. 20:59:22basszus.
ilyenkor (is) elgondolkodom, h kishazánk mit tudna kihozni egy ilyen eseményből (EB, VB, Olimpia, stb...).
amilyen elborult vizióim támadnak, NEM szeretném megélni, h nekünk itélnek bármi ilyesmit.
- A Facebookon a magánszemélyek bejegyzéseit az ismerőseiknek átlagosan 12 százaléka látja, a többiekhez sosem jutnak el. Mivel amúgy sem megy túl jól a Facebook szekere (a Google minden felhasználója után két és félszer annyi bevételhez jut), most azt tervezik, hogy aki fizet, azt biztosítják arról, hogy az üzenet célba ér. Az ötlet működhet, de visszafelé is elsülhet: könnyen lehet, hogy a fizetni nem akaró többség csalódik, felébred Csipkerózsika-álmából és rájön, hogy valójában senki nem kíváncsi rá és hiába naplózza nyilvánosan életét, ugyanaz a három ember figyeli, akikkel egyébként is nap mint nap találkozik otthon vagy a munkahelyén.
Táncos láncos ruha ;)
...és egy hozzá való táska.Szancso | 2012.05.14. 19:36:44-Oroszoknál miért nem terjedt el a dobozos cucc?
-Megszokták hogy kibiztosítás után,azonnal eldobják. :)
A szlovák Batman (aki egyébként Kohari Zoltán Dunaszerdahelyről)
http://www.triptronix.net/ishbadiddle/sell_it.jpg