
Kasszás Erzsivel sokkol a CBA új reklámja
Egészen szürreális élmény a videó, és egyben igazi atombomba a reklámszakmának, abban az értelemben, hogy pusztító ereje van a cégre nézve.
Vigyázat! Kínában már a virtuális valóság élményt is hamisítják!

Ezzel a kütyüvel átélheted, hogy milyen repülni
Dmckayals | 2017.01.28. 15:12:14A végén nem értem, mire kell az a törölköző.
Amúgy a cucc tetszik, szívesen kipróbálnám!

Egy modern férfinak nincs szüksége nőre?
Ezt állítják, sőt vallják a migtau hívei - a Men Going Their Own Way, azaz a Maguk Útját Járó Férfiak. Ők azok, akik a feministává váló világ ellen sajátságos módon tiltakoznak. Úgy gondolják, a mai nők csak támaszkodnak és kihasználják a férfit, így nem érdemes velük sem házasodni, sem gyereket nemzeni, de még szexuális kapcsolatot sem kialakítani.lilaflexninja | 2017.01.16. 11:49:41Inkább egy "modern" férfinak nem egy feminista nőre van szüksége. De igazából pont, hogy megérdemelné egymást a két típus. Ajj, mindig ez a hol vannak az igazi nők, az igazi férfiak? és teszik fel ezeket a kérdéseket a full kretén szerencsétlen vagy full magabiztos feminista/macsó emberek, akik egy kicsit sem hajlandóak alkalmazkodni, vagy a magas elvárásaikból aláadni, magukba szállni, hogy mit várnak, hova gondolnak.

A Samsung új kütyüjével egészen új élményt fognak nyújtani a repülőgép szimulátor játékok
szomi1 | 2017.01.13. 07:03:56Reméljük hányózacskót is mellékelnek hozzá ;)

Egy kis Bloodborne móka.
Father Gascoigne boss Cleric Beast ellen.
Aki ismeri a játékot az tudja mekkora élmény hogy ezek ketten egymásnak esnek :-)Parafadugó | 2017.01.04. 21:38:42Meg ugye egy kiemelkedő exkluzív cím után a konzoleladások is megugranak.

Néhány elmetrükk és a tudományos magyarázatuk

Wes Anderson olyan reklámot rakott össze Adrien Brody-val a főszerepben a H&M-nek, ami már egy rövidfilmnek is elmegy
lilaflexninja | 2016.11.30. 07:15:23Eleve mi köze egy ruhaboltnak, műszaki áruháznak, cipőboltnak, biztosítónak a családi együttléthez, az ünnephez, a karácsonyhoz azon kívül, hogy vegyük meg a portékát? Lópikula se, legalábbis így nem, ahogy ezek a fíling reklámok sugallni akarják. (herótom van a megkönnyeztető karácsonyi szeretreklámoktól) Szeretet, béke, család, h&m pfejjjj. A film jó tényleg, úgyahogy a vége kicsit giccses, de hát karácsonyi reklám, de ettől még köze nincs a H&M-hez, és attól még a H&M egy rakás szar amúgy.

Ahogy Jimmy Fallon és Justin Timberlake énekli az Ironicot, az még büntinek is elmegy

A Mandela hatás
Annak a jelenségnek a neve, amikor emberek egész csoportja hamis emlékekkel él. Mint például, hogy C3PO teljesen aranyból van, pedig a jobb lába ezüst.
Az elmélet része, hogy párhuzamos univerzumokban élünk, sőt folyamatosan egyikből a másikba ugrálunk.










hozzászólva ahhoz, hogy direkt szar reklámokat csinálnak, hogy aztán majd beszéljenek róla.... Jó lenne, ha így lenne, akkor nyugodtabb lennék (mint reklámos-marketinges), de sajna az van, hogy ezek a reklámok maguktól szarok. Mert ez volt az igény. Mert nem az internet trollkodó mémező népének készülnek, hanem a barátok köztöt és a mi kis falunkat, netán a sztárban sztárt néző embereknek. Azokat célozza meg, azoknak akar tetszeni. És ezek a reklámok viccesek és megkapóak akarnak lenni. Az hab a tortán, hogy ha felkapják, és beszélnek róla, de sajna ahhoz elég szarok, és a készítők és megrendelők is elég ízléstelenek és hülyék voltak, hogy direkt vírus reklámot csináljanak. Lsd, fluimucil kölyköt leszinkronizálták tűrhető hangúra. Mert nem az internet számít, hanem a nép. És ha Juli néni azt mondja, hogy idegesítő, akkor változtatnak.