A mai tippelős: mire való az a két bazinagy bokszzsák? ;)
Súlyos izomrángásban szenvedő hölgyek. Durva képsorok! ;-)
Hegymászók súlyos oxigénhiányos állapotban.
nokia5700 | 2011.08.18. 18:43:27meg van a filingje :P nagyon fasza vid :)
"Gondjaid" vannak? Lesznek azután is, ha megnézted a videót. Csak kisebb lesz a súlyuk.
Tooni | 2011.08.01. 13:17:53Ez feldobta a napom, (fa)some83, köszönöm a posztjaidat :D
Amúgy meg:
http://noob.hu/2011/08/01/bipbipbipbiiii....gif
"Gamera" a 12 éves afrikai teknősbéka és az ő "pótkereke". :)
(Még áprilisban szenvedett súlyos sérülést ismeretlen okból a teki, így a bal első lábát amputálni kellett. A görgős kereket epoxi ragasztóval rögzítették az orvosok, így időszakosan majd kerékcserére kell visszavinni a Washington Állami Egyetem állatorvosi kórházába.)Nusihusi | 2011.07.22. 17:00:09Ez a kerék inkább akadályozza, mint segiti:/
Eszméletlenül tudok gyúrni... ;)
Szancso | 2014.09.01. 19:06:33Nincs mit! :)
- Mai ismeretterjesztő rovatunkban a homoki macska (Felis margarita), vagy margaritamacska. Az afrikai és ázsiai sivatagokban őshonos. Kisebb, mint a házi macska (egy felnőtt homoki macska súlya átlagosan 2-3 kg), de a fülei hatalmasak, azok védik a nagy hősugárzástól. Ha rendkívüli a hőség, akkor beássa magát a homokba, így hűti le a testét.Laretta | 2010.09.30. 14:58:19Nagyon aranyosak, bár ezek is vadak sajna
Négy nap zárka kávélopásért, 25 ezres bírság négy túrórudiért - életbe léptek a kisebb súlyú bűncselekmények elkövetőit sújtó szigorúbb szabályok.
Balogh Artúr: Kisebbségi törvényhez reformjavaslatok írásából: "A Cigány Politológusok és Szakértők Szövetsége reményét fekteti abban, hogy a hazai gádzsó társadalom nem próbál álságos lenni az egyszerű jogszabály módosítások miatt , hiszen alig egy hónapja a cigányságra szabottak törvényeket , amelyek érdekében még az alkotmányt is módosították pl: a 20 ezer forinti lopások esetében, és a büntethetőségi korhatár leszállításával."
LOL?
Bonus "szórakozásként": Nácik haza! - Balogh Artúr, Zorro, Glymboo és Más Antifasiszták Radikális Blogja ("grammar nazi"-k nehogy szívinfarktust kapjanak! ;))Tooni | 2010.10.07. 10:21:55Alatta az első hsz. XD
Hogyan üssük el az időt jól súlytalanságban? Há' vízzel! :)
Egy másik szép példa, illetve egy 6 részes videósorozat első része. (Türelmetleneknek pár részlet itt és itt).Nas | 2010.07.11. 15:02:57Igen, azt hiszem, így tudom a legjobban összefoglalni a lényeget:
Attól, mert van egy mikroszkópod és néhány kémcsöved, még nem leszel kutató. A kutatás nem abból áll, hogy meg tudod ismételni azt, amit mások esetenként már több száz évvel ezelőtt megcsináltak. A kutatásnak épp az a lényege, hogy új dolgokat találsz ki, fedezel fel, tudományos értékű információkkal (amiknek megvan a maguk követelményrendszerük), és az ezekre alapozott elméletekkel bővíted az ismereteket, ami alapján további kutatások tervezhetők adott tudományos kérdés megválaszolásához. Ezt pedig NEM tudod otthon, mély szakirányú képzettség és megfelelő technikai felszereltség, módszerismeret nélkül megtenni. :)
Mosselman, a kettyós kopasz ismét büntet.
"Shalalie, Shalalie..." :Dgutika | 2010.02.23. 21:38:02Ez nem a Kaszás Géza??
Ez egy másfél árbocos hajó, ekkora hajók legtöbbje tőkesúlyos.
A tőkesúly vagy más nevén kiel minden esetben FIX, azaz nem mozgatható!
A tőkesúlynak 2 szerepe van egy hajón:
1. és egyben legfontosabb, hogy a hajó súlypontját a vízfelszín alatt tartja, ezáltal a hajó nem borul fel, egyfajta "kelj-fel-Jancsi" mozgásra képes. Továbbá a második szerepe, hogy a hajó oldalra kúszását megakadályozza!(Az emelhető uszonyt "svert"-nek hívjuk, többnyire kisebb és versenyhajóknál alkalmazzák. A svert mozgatásával a súlypontot kevésbé, inkább a hajó oldalra kúszó mozgásának mértékét tudjuk változtatni.)
A videóban az árbocra kötött két nagy súly a híd miatt van! :)
Mivel a hajó az árbocmagasság miatt nem férne el a híd alatt, - mivel az árboc sosem teleszkópos, csak és kizárólag dönthető, és egy ekkora hajón elég nehézkes szabad kézzel csak úgy eldönteni, de inkább a visszaállítása a nehéz - ezért a 2 súly segítségével döntik meg a hajót a biztos továbbhaladás érdekében.