Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Gábor-79
Gábor-79 2016. 11. 11. 19:50 | #6
Laikusként két apró kérdés:
1:
Mi történik ezzel a gumival ha sóderra szaladsz? Milyen fasza lesz kiszedni a kavicsokat a lyukakból hogy ne üssön a kerék?

2:
Mi történik ha vízbe mész vele? Azok a kis lyukak hogyan változtatják meg a kerék által felcsapott víz/sár menyiségét és irányát?

Amúgy fejlesztettek hasonló abroncsot a Hummerekre is, aztán gyorsan belátták hogy inkább belsőként kell használni, mert ha ráhúznak egy köpenyt, az megvédi a szennyeződétől (pl. beszoruló kavicsok) a szerkezetet...
robi0000016 2016. 11. 10. 18:56 | #5
Miért van az hogy a videó csak arról árulkodik, hogy ez a termék egy rakás szar? Egyrészt amikor gurul a bicikli, akkor azt vagy normál gumikkal mutatják, vagy olyan a szögből veszik, hogy higgyük el hogy az spéci gumi. Másrészt csak ilyen óvatosba nyomják. Nem azért de ilyen használat mellet a sima gumi is örök élet. Meg az a száz kiló az finoman szólva is nevetséges, amit elbír a két kerék. Amíg nem mutatnak egy dagonyázós szilkáról leugratós, extrém száguldós videót, addig miért adna érte bárki is pénzt?
drgore 2016. 11. 10. 15:27 | #4
Fogadok annyiba kerülne egy pár mint egy jobb fajta bringa.
sapkabarna 2016. 11. 10. 12:23 | #3
Hallottam már a Kickstarterről, de ez a kérdés a platformtól független. Ha valóban van benne üzlet, akkor majd valamelyik nagy gumigyár felvásárolja kilóra, egyetlen menedzserük repikeretéből. Aztán fektetik, és folytatják a meglevő technológiájuk értékesítését.
Szerinted pl. a Continental nem lett volna képes évtizedek alatt összehozni olyan bringagumit, ami nem kajálja be a királydinnyét, és nem reped szét az oldalfala egy év alatt? Dehogynem. Csak épp ők a nyereségre optimalizálnak, és azt árulják, ami még "épp elég jó" (good enough) ahhoz, hogy a vevők ne gyújtsák rájuk a gyáraikat. De ugyanezt csinálja az összes többi gyártó cég.
Egészen addig, amíg a kínaiak el nem lopják a fejlesztést, és nem kezdik egy dömpingben piacra dobni a másolatot.

Egyébként talán a Kerékagyon kipróbáltak egy ilyesmi defektmentes "szivacsgumit", hasonló T kapcsokkal, úgy 1-2 éve.

Az 54 kg/kerék terhelhetőségen pedig el kellene gondolkodni. Nem vagyok különösebben nagy ember, de ruhában, cuccal, önsúllyal együtt nem olyan nehéz fölé kerülni a 108-nak. Amuricában meg pláne. És akkor még semmi hupli vagy kátyú miatti dinamikus extra terhelés. (Az 5000 pedig mérföld, nem km.)
Előzmény: norbertvincze (2) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2016. 11. 10. 10:12 | #2
ez egy kickstarter kampány. Tehát, van egy rugalmas csapat innovatív ötlettel (többnyire már prototípus is van, üzleti modell is van) és már csak tőkeinjekció hiányzik ahhoz, hogy tömegesen tudják gyártani. Ha lesz annyi tőke és még kereslet is lesz a tőkét biztosító felhasználókon túl, akkor újabb konkurens szolgáltató lesz a piacon a fogyasztók és a Föld örömére.

a tesztjeik alapján ezt biztosítja a brand:

távolság: 5000 km
sebesség: 30 km/h
terhelhetőség: 54 kg / kerék

amúgy itt a kampány:
https://www.kickstarter.com/projects/1340586869/nexo-tires-and-ever-tires-flat-free-forever


Előzmény: sapkabarna (1) 0 VÁLASZ
sapkabarna 2016. 11. 10. 09:34 | #1
Ez a fajta "gumi" már régi az autóiparban. Még zajlanak a tartóssági és egyéb tesztek.

A piacra dobásnál a vonakodásban az is szerepet játszhat, hogy ezzel viszont durván visszaesnek az eladások. Azt meg egyetlen gyártó sem szeretné, hiába is lenne jobb a vevőknek.