Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Garou 2014. 01. 05. 11:53 | #6
Szívmasszás Vinnie Jones-al:

http://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
Pubycsavo
Pubycsavo 2014. 01. 04. 18:44 | #5
és úgy egyáltalán bárminek
Előzmény: Pubycsavo (4) 0 VÁLASZ
Pubycsavo
Pubycsavo 2014. 01. 04. 18:44 | #4
Mindenképpen hasznos. Még hasznosabb lenne, ha az embereket saját magukon kívül más ember is érdekelné, egyáltalán számba venné mint embert, manapság ezt a hiányosságot vélem felfedezni, márpedig e nélkül nagyon kevés haszna van az ilyen videónak.
zizi 2014. 01. 04. 18:14 | #3
Ment ilyen reklám a magyar csatornákon is elég sokszor.
http://youtu.be/cV7F-_D0Yp0
Stickhorse 2014. 01. 04. 18:06 | #2
Előre félek, hogy irányt fog téveszteni a beszélgetés, de azért mégis megpróbálok valami konstruktívat hozzászólni, mégpedig a kérdésfeltevéssel fordított sorrendben.

Először is véleményem szerint ezek a reklámok alapvetően hasznosak, hiszen a tévé tömegeket elérni képes kommunikációs csatorna, a reklám pedig kellően jól van felépítve ahhoz, hogy hatásosan közvetítse az üzenetét, persze még jobb lenne, ha ilyen ismeretek terjesztésére nem lenne szükség ilyen formában.

A kereskedelmi csatornákon ilyen jellegű reklámok "természetesen" nem láthatóak, esetleg elvétve néhány országos gyermekoltás vagy emlőrák-reklám, hiszen kereskedelmi értékkel nem bírnak, a reklámidő megfizetésére pedig az ezeket támogató nonprofit intézményeknek jellemzően nincs forrásuk.

Az előbbi bekezdésből automatikusan következne, hogy az ilyen jellegű reklámoknak hazánkban elsősorban az állami médiában lenne létjogosultsága, hiszen a finanszírozás összefonódása és a média jellege miatt ott a kereskedelmi érték hiánya nem okozna problémát, viszont számomra erősen kérdéses az állami csatornák minősége ahhoz, hogy valóban tömegekhez jussanak el ilyen úton ezek a reklámok.

A másik megoldás persze az ezzel foglalkozó alapítványok és egyéb szervezetek finanszírozási problémáinak megoldása, vagy egyáltalán valamiféle társadalmi igényesség, ami utat engedne ilyen reklámoknak mindenféle médiában való megjelenésének.

Összegezve tehát hasznos és értékes dolog ez, hazánkban megfelelő közvetítő csatorna hiányában.
Nas
Nas 2014. 01. 04. 16:33 | #1
Bár én sem nézek tévét úgy 7 éve, de szerintem hasznosak ezek a reklámok. Nyilván nem fogja mindenki a hatásukra üzembiztosan diagnosztizálni a különböző betegségeket, de ha már ennek köszönhetően akár egyetlen ember is emlékezni fog arra, hogy ezek a tünetek valami veszélyes állapotot jelezhetnek, amikor nem szabad elbagatellizálni a dolgot, hanem mentőt kell hívni, akkor a kezdeményezés már elérte a célját. Hasonló kampány megy mostanában Magyarországon a kisbabák megrázása, feldobálása ellen, amiről szintén nem biztos, hogy mindenki tudja, hogy mennyire káros lehet.