Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
espi 2007. 06. 18. 04:24 | #8
POWERED BY HONECKER
Su 2007. 06. 14. 09:18 | #7
most már érthető, hogy miért kellett annyit várni egy autóra:)
de legalább gondos kézi munkával alakították tökéletesre az autókat, nem csak úgy vannak összehányva, mint ezek a mai járgányok:)

mondjuk az látszik, hogy nem az elsőt csinálták a fickók, de gondolom ezek a meo után visszamaradt darabok lehettek.
Mimis 2007. 06. 14. 07:27 | #6
Nem mondasz hülyeséget. Nagapámnak rabija volt, és mikor rendetlenkedett a moci, akkor elővette az 5kilós kalapácsot, és odatámasztotta a trabi mellé... csak miheztartás végett. :)
Aztán volt, hogy tetlegesség is volt belőle, de 1-2 jól irányzott suhintás mindíg gyógyító hatású volt. :D Tisztára mint a poláknál. :)
Előzmény: Fuzol9 (3) 0 VÁLASZ
Disy 2007. 06. 13. 23:59 | #5
Beázásvizsgálat, zseblámpa :)

three.d 2007. 06. 13. 22:18 | #4
Bundeszliga-frizura?
Apámék 4en jártak Trabival bulgáriába nyaralni!
Fuzol9 2007. 06. 13. 15:58 | #3
De mi van akkor ha a motorját is így rakták össze?! Volt egy nagy vasdarabjuk, és kalapácsokkal meg rugdosással csináltak belőle valami motor formát? De a csávó is olyan nyugodt szívvel csapkodta az ajtaját, meg ütöttik a kalapáccsal'
Ez jó lett volna régen reklámnak!
Mimis 2007. 06. 13. 13:45 | #2
Ez naggyon álat volt. :DD Azokat a fejeket. Tudtam, hogy a trabi papírjaguár, nade hogy ennyire origamiztak volna vele. :)))
dfd 2007. 06. 13. 12:40 | #1
Nemreg lattam a tvbe hogy voltak ilyen ajtonyito-csuko robotok, melyek mertek, hogy mennyi starpat bir ki egy trabi.